eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany? › Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
  • Data: 2019-10-16 20:33:44
    Temat: Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-16 o 13:19, J.F. pisze:

    > Bo Ty jestes nietypowy klient.

    Ale dokładnie jako taki sam klient brałem kredyt na meble czy rowery i
    nie było żadnego problemu.
    Ogólnie to nie rozumiem źródeł problemów.

    > Zrobcie sobie zoo (sp z.o.o. s.k. dokladniej rzecz biorac :-) ),

    A dlaczego s.k.
    Jakie to dla nas ma zalety? Bo na pierwszy rzut oka to widzę raczej
    wady, bo wolałbym jednak mieć ograniczoną odpowiedzialność a nie
    nieograniczoną.

    > Bo oni przeciez chca przeniesc konto, czyli trzeba miec w innym banku.
    > Ale wtedy faktycznie PRP nie przysluguje ... no ale zaraz, przenosimy,
    > wiec powinno przyslugiwac :-)

    Według mnie to, że komuś nie przysługuje nie oznacza, że bankowi nie wolno.
    Nie rozmawiałem o tej promocji z przenosinami.
    P.G.