eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany? › Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
  • Data: 2019-10-16 12:30:32
    Temat: Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 16 października 2019 12:08:34 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Jak pojawił się ten wątek zdecydowałem - raz na jakiś czas można spróbować.

    Aleś sobie wybrał, przecież jest tyle prostszych - przede wszystkim za zakładanie
    kont, a nie za branie kredytów - z czym dla DG wiadomo, że są kłody pod nogi.

    > - Tu jest napisane, że jak się ma inne Konto to nie można.
    > - A czytała Pani definicję Konta?

    Akurat tu miała rację - może i dla tej promocji można jako "konto" mieć PRP - ale Ty
    nie możesz PRP w CA - ani w żadnym innym banku - założyć, ponieważ masz już jakieś
    konto w banku (pytanie, czy w PL, czy w ogóle w UE/EOG).

    Swoją drogą ciekawe jest zakładanie PRP w N26 - trzeba osobiście pojechać do siedziby
    w Berlinie. A "zwykłe" konto zakładasz przez komórę - kosztuje dokładnie tyle samo i
    ma wszystkie "zalety" PRP - a nie ma jego wad.