  • 21. Data: 2002-11-27 18:11:55
    Temat: Re: Cos sie dzieje z logowaniem do LGnet
    Od: z...@p...onet.pl

    > ...a zatem mam nadzieję jutro mieć właściwe wyniki prób.

    Otóż prawozdaję: Komp w pracy (wiekowy), a zwłaszcza jego klawiatura jest
    powodem niespodzianek -klawisz Tab, prawdopodobnie za przyczyną zabrudzonych
    styków nie zawsze po jednym naciśnięciu zadziałał. Nieswiadomy operator
    powtarzał naciskanie, aż zaskoczy i .. wywali błąd logowania (w oknie kodu
    zostanie wprowadzony znak Tab).

    Wnioski:
    * Wymieniać zdezelowane klawiatury - to tylko 9 zł!
    * Poprawić program LGnetu: piko bug (zauważył Robert) polegający na braku
    możliwości przejścia jednym Tab do akceptacji logowania.
    * Poprawić program Inteligo: piko bug - nie pojawianie się kursora w polu ID
    po wywołaniu strony logowania (zastrzeżenie: ta usterka być może jest tylko
    w 2 kompach, jakie używam).

    Pzdr. i thx za wskazówki!

  • 22. Data: 2002-11-27 18:25:59
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:666c.000009d1.3de50aea@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > * Wymieniać zdezelowane klawiatury - to tylko 9 zł!
    dobre rozwiazanie

    > * Poprawić program LGnetu: piko bug (zauważył Robert) polegający na
    > braku możliwości przejścia jednym Tab do akceptacji logowania.
    tego nie zaobserwowalem; zaobserwowalem *koniecznosc* uzycia Tab, aby moc
    wcisnac Enter po wpisania hasla; w pozostalych bankach wpisuje haslo i od
    razu Enter

    > * Poprawić program Inteligo: piko bug - nie pojawianie się kursora
    > w polu ID po wywołaniu strony logowania (zastrzeżenie: ta usterka
    > być może jest tylko w 2 kompach, jakie używam).

    A faktycznie - to chyba zmiana.

    Z tym ze status tego jako bug jest dyskusyjny. NIektorzy uwazaja, ze wlasnie
    pojawienie sie kursora w polu ID po zakonczeniu ladowania strony jest
    bugiem, bowiem moze spowodowac przeskoczenie w polowie wpisywania hasla do
    pola ID (jesli wpisywac zaczniemy przed zaladowaniem strony).

  • 23. Data: 2002-11-27 19:50:15
    Od: z...@p...onet.pl

    > tego nie zaobserwowalem; zaobserwowalem *koniecznosc* uzycia Tab, aby moc
    > wcisnac Enter po wpisania hasla; w pozostalych bankach wpisuje haslo i od
    > razu Enter

    Oczywista pomyłka - powinno być: "... przejścia jednym Enter do akceptacji
> [...]

    > bugiem, bowiem moze spowodowac przeskoczenie w polowie wpisywania hasla do
    > pola ID (jesli wpisywac zaczniemy przed zaladowaniem strony).

    Tak, ale to się zdarza naogół klientom "w gorącej wodzie kąpanym" :)
    Dla mnie ten wyjątek, spośród różnych stron logowania, jest małym dyskomfortem
    (konieczność ekstra operacji) Ech..., to internetowe bankowanie nas za bardzo
    rozleniwia ;)

  • 24. Data: 2002-11-27 20:36:23
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:666c.00000a20.3de521f6@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Tak, ale to się zdarza naogół klientom "w gorącej wodzie kąpanym" :)

    Próbujesz mnie obrazić? ;)

    > Dla mnie ten wyjątek, spośród różnych stron logowania, jest małym
    > dyskomfortem (konieczność ekstra operacji) Ech..., to internetowe
    > bankowanie nas za bardzo rozleniwia ;)

    Zdecydowanie :)

  • 25. Data: 2002-11-27 21:14:42
    Od: z...@p...onet.pl

    > Próbujesz mnie obrazić? ;)

    Ani mi przez myśl nie przeszło, przysięgam! ;)))

  • 26. Data: 2002-11-28 08:52:35
    Od: "TOP" <o...@e...com>

    >Chcialbym tylko zglosic, ze zalecana wyzej przez Tomka procedura (na ile ją
    >zrozumialem) sie nie sprawdzila. Konsultant kazal sie rozlaczyc i zadzwonic
    >jeszcze raz, zalogowac sie przez bankofon, wybrac 9, jeszcze raz 9 i dopiero
    >z konsultantem - po zalogowaniu do systemu.

    Kurcze, Robert, przyznam że jestem zdziwiony, bo w życiu nie logowałem się
    przez bankofon. Z prostego zresztą powodu, w LG mam aktywny wyłącznie kanał
    internetowy.
    Pozosytaje mi tylko pogratulować że pomimo lekkiego zamieszania cel został
    osiągnięty :^)

    Miłego dnia
    Tomek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 27. Data: 2002-11-28 09:10:46
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:02112809523578@polnews.pl, TOP wrote:

    > Kurcze, Robert, przyznam że jestem zdziwiony, bo w życiu nie
    > logowałem się przez bankofon. Z prostego zresztą powodu, w LG mam
    > aktywny wyłącznie kanał internetowy.

    Byc moze z tego wynika roznica, bo ja mam aktywny. W kazdym razie nie
    poddalem sie tak latwo: swiadom Twoich przestrog probowalem z dwoma roznymi
    konsultantami po kolei zanim skorzystalem do bankofonu, ale byli
    konsekwentni.

    > Pozosytaje mi tylko pogratulować że pomimo lekkiego zamieszania cel
    > został osiągnięty :^)

    A to sie jeszcze okaze - zobaczymy kiedy i co przyjdzie.

    Acha, i podobno trzeba jeszcze telefonicznie aktywowac po przyjsciu nowego
    hasla - czy ktos moze potwierdzic?

  • 28. Data: 2002-11-28 09:38:41
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Acha, i podobno trzeba jeszcze telefonicznie aktywowac po przyjsciu nowego
    > hasla - czy ktos moze potwierdzic?

    Potwierdzam - trzeba

    --

    Kazimierz
    GG1213856

    Composed by Mailer Signature (http://www.unusualworks.com)

  • 29. Data: 2002-11-28 09:41:25
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:as4o6a$pdt$1@foka.acn.pl, Kazimierz wrote:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:as4mio$vi3$1@topaz.icpnet.pl...
    >
    > Potwierdzam - trzeba

    Dziękuję. A może pamiętasz jaka tym razem obowiązuje droga? Też bankofon -
    autoryzacja - 9 - 9 i u operatora? Czy można automatycznie (chyba nie)?

  • 30. Data: 2002-11-28 10:17:35
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    > Dziękuję. A może pamiętasz jaka tym razem obowiązuje droga? Też bankofon -
    > autoryzacja - 9 - 9 i u operatora? Czy można automatycznie (chyba nie)?

    Od razu sie zalogowalem do bankofonu, bo myslalem, ze mozna jakos
    automatycznie to zrobic, ale musialem niestety gadac z operatorem.