  • 11. Data: 2002-06-01 08:13:46
    Temat: Re: Coraz gorszy ten mBank...
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > Ale smolisz glupoty....
    > Sprawdz moze liczbe rachunkow i liczbe klientow, a potem pisz... ;)

    Przyznam sie bez bicia ze nie sprawdzalem ;-)

    Pzd Travis

    PS. Ale jest wiele osob ktore posiada oba rodzaje kont.
    Gdyby poloczona konta statystyka by troche inaczej wygladala.

  • 12. Data: 2002-06-01 08:36:28
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "'" <7...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Też to zauważyłem i wkurza mnie - ale to tak "po polsku" zrobiony interes
    > :-(((
    > schwytać klienta a potem go olewać w myśl porzekadła :
    > " Masz frajera to go duś ,
    > jak wydusisz to go puść" :-)))

    Ale nie powinni za bardzo przeginać, bo klient jest pamiętliwy i zamiast
    wkurzać się tylko na mBank może ostatecznie krzywić się na wszystko co jest
    związane z BRE.
    Narazie Citi przestało dla mnie istnieć ale w każdej chwili może dołączyć do
    niego każdy inny bank ;)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2002-06-01 09:19:09
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ad8ktp$21u$1@news.tpi.pl>, Lech wrote:
    > mogliby też wreszcie zrezygnować z tych dwóch kont e-MAX i e-KONTO. Chyba i
    > tak każdy otwiera obydwa, jedno by mieć wyższe odsetki a drugie by dokonywać
    > transakcji. Byłoby mniej kont i mieliby mniejsze obciążenie serwera.

    Prosze mowic za siebie! :))
    Ja mam tylko EMAXA (konto depozytowe) i tylko to konto mi jest tam
    potrzebne tak naprawde!
    Drugi rachunek ROR mam w marmurku widziany przez internet - i tak to
    powinno byc.
    No coz moze nastepnym i razem kiedys zaloze i to drugie konto ? -
    zobaczymy :))

  • 14. Data: 2002-06-01 09:32:03
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl> napisał w wiadomości

    > PS. Ale jest wiele osob ktore posiada oba rodzaje kont.
    > Gdyby poloczona konta statystyka by troche inaczej wygladala.

    Jeśli ktoś chce trzymać w mBanku większa kasę, to kilka kont jest jak
    najbardziej na miejscu. A na takich właśnie klientach każdemu bankowi zależy
    najbardziej.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 15. Data: 2002-06-01 15:51:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > PS. Ale jest wiele osob ktore posiada oba rodzaje kont.
    > Gdyby poloczona konta statystyka by troche inaczej wygladala.

    No dalej sie upierasz...
    Sprawdz jeszcze raz klientow ponad 200 tysiecy, rachunkow 255 tysiecy.

    http://media.netpr.pl/press_office/press_release.php
    ?id=747

    Kolejny argument upadl :) chociaz przez pewien okres niecnie byl
    wykorzysytywany przez mBank :)

  • 16. Data: 2002-06-02 15:28:46
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sat, 1 Jun 2002 17:51:58 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >No dalej sie upierasz...
    >Sprawdz jeszcze raz klientow ponad 200 tysiecy, rachunkow 255 tysiecy.

    Ten upór wynika z nieznajomości definicji :-)

    "Klient" mBanku, to osoba, która posiada nrKlienta w mBanku.
    (również współwłaściciel i pełnomocnicy).

    Do jednego Konta może być kilku klientów:

    np. do wspólnego eMaxa
    może byc dwóch współwłaścicieli
    oraz dwóch pełnomocników.

    Czyli 1 rachunek a Klientów czterech.

    Może być też tak, że jeden Klient ma 5 rachunków.

    BAH