  • 1. Data: 2002-05-31 17:01:47
    Temat: Coraz gorszy ten mBank...
    Od: "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl>

    Jak jeszcze niedawno na połaczenie z mLinią czekałem
    ok. 1-2min. to teraz po 15min. (!!!) nie dość że nie uzyskałem połączenia
    to usłyszałem pi...pi...pi...
    IMO jak na podstawowy kanał kontaktu z bankiem to gruba przesada.
    A może od klientów nie mogą się odgonić (pewnie wszyscy ruszyli na 7,65%
    eMAX).

    Ehhh, mBanku, a kiedyś wydawałeś się być solidny... szkoda.

    hosi

  • 2. Data: 2002-05-31 19:27:53
    Temat: Re: Coraz gorszy ten mBank...
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

> [...]
    > eMAX).
    >
    > Ehhh, mBanku, a kiedyś wydawałeś się być solidny... szkoda.

    A ja mam Lukasa i nie mam takich problemow i podobne warunki ;-)

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 3. Data: 2002-05-31 19:48:07
    Od: "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl> napisał:

    > A ja mam Lukasa i nie mam takich problemow i podobne warunki ;-)

    Lukas jest niezły, ale ta "online'owosc" jest kiepściuchna.

    hosi

  • 4. Data: 2002-05-31 20:03:06
    Od: "Lech" <l...@p...com>

    mogliby też wreszcie zrezygnować z tych dwóch kont e-MAX i e-KONTO. Chyba i
    tak każdy otwiera obydwa, jedno by mieć wyższe odsetki a drugie by dokonywać
    transakcji. Byłoby mniej kont i mieliby mniejsze obciążenie serwera.

  • 5. Data: 2002-05-31 20:06:44
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    dokonywać
    > transakcji. Byłoby mniej kont i mieliby mniejsze obciążenie serwera.

    Alez oferta zubozeje o jeden "produkt" =)

  • 6. Data: 2002-05-31 20:07:13
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Lukas jest niezły, ale ta "online'owosc" jest kiepściuchna.

    Mam nadzieje, ze CA przypomni sobie o klientach Lukasa i sypnie im kasy na
    nowe serwy i lacza =)

  • 7. Data: 2002-05-31 20:14:41
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    > Alez oferta zubozeje o jeden "produkt" =)

    Ta i trza bedzie baner zlikwidowac ze strony, i glowna bedzie jakos biednie
    wygladac ;-)
    I liczbe klientow trza by przez dwa podzielic (tzn. ilosc kont),
    statystyka musi ladnie wygladac bo to dobra reklama.

    Pzd Travis

  • 8. Data: 2002-05-31 21:24:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > I liczbe klientow trza by przez dwa podzielic (tzn. ilosc kont),
    > statystyka musi ladnie wygladac bo to dobra reklama.

    Ale smolisz glupoty....
    Sprawdz moze liczbe rachunkow i liczbe klientow, a potem pisz... ;)
    Polecam

  • 9. Data: 2002-05-31 22:30:01
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Lech wrote:

    > mogliby też wreszcie zrezygnować z tych dwóch kont e-MAX i e-KONTO. Chyba i
    > tak każdy otwiera obydwa

    nie kazdy :)
    poza tym sa dwie rozne karty z delfinkami, obie ladne :)

  • 10. Data: 2002-06-01 07:37:35

    Użytkownik "hosi" <hosi@_WYTNIJ_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > eMAX).
    >
    > Ehhh, mBanku, a kiedyś wydawałeś się być solidny... szkoda.

    Też to zauważyłem i wkurza mnie - ale to tak "po polsku" zrobiony interes
    :-(((
    schwytać klienta a potem go olewać w myśl porzekadła :
    " Masz frajera to go duś ,
    jak wydusisz to go puść" :-)))

    Leon