  • 1. Data: 2002-05-31 12:55:48
    Temat: Pekao - uwaga na historię operacji
    Od: p...@h...com (piasecznik .)

    Witam,
    Ostatnio byłem w oddziale Pekao, w którym mam otwarty rachunek. Poprosiłem
    miłą panią o wydrukowanie historii operacji z ostatnich 30 dni. Po
    przejrzeniu zaciekawiła mnie jedna pozycja, a mianowicie po raz drugi
    pobrano ode mnie opłatę za Teleserwis (2,50 PLN) i to ni stąd ni zowąd w
    środku miesiąca. Oczywiście natychmiast poszedłem do miłej pani od Eurokont
    z prośbą o wyjaśnienie tej sprawy. Pani historię obejrzała, w komputer
    spojrzała i stwierdziła z rozbrajającą szczerością, że nie ma pojęcia
    dlaczego opłata pobrała się po raz drugi i na moją prośbę wystornowała
    operację. Proszę zatem grupowiczów o uważne studiowanie operacji na
    wyciągach (także w innych bankach), gdyż czasem można tam zobaczyć bardzo
    interesujące rzeczy.

    piasecznik

    Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com

  • 2. Data: 2002-06-02 19:17:07
    Temat: Re: Pekao - uwaga na historię operacji
    Od: "^pio^" <k...@w...pl>

    mialem to samo, tym razem zapłaciłem za czynsz za mieszkanie raz wtedy kiedy
    trzeba było, drugi w środku miesiąca.

    Panie w obsłudze z rozbrajającym uśmiechem, że będę miał z głowy bo
    zapłaciłem czynsz za dwa miesiące...............

    pekao to naprawdę bzdet nawet z żółtym IKM