  • 11. Data: 2002-03-15 09:34:32
    Temat: Re: Co zrobic jesli karta jest kradziona ?
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A oni by Ci po Twojej zmianie obcieli co innego :-((
    > Życie sobie, a teoria sobie- zatrzymanie karty po telefonicznej rozmowie
    ja
    > osobiście poprzedziłbym dobrym przemysleniem sprawy i wziąłbym pod uwagę
    wiele
    > uwarunkowań ;-((.
    > Jednym słowem wymaga to dużej odwagi.

    Wiesz - idac dalej Twoim tokiem rozumowania - nalezalo by po prostu rozdawc
    wszystko kazdemu kto tylko ma lysa pale lub szeroki kark. Takie postepowanie
    wlasnie prowadzi do totalnej anarchii
    wystarczy raz pokazac strach - by miec przerabane do konca
    Na szczescie spora grupa ludzi wie, ze moze sie postawic - bo w innych
    miejscach sa tacy - o ktorych piszesz - ktorzy zaplaca zeby tylko nosa nie
    wychylac i do ktorych mozna isc po łatwe łupy

  • 12. Data: 2002-03-15 09:35:11
    Od: "Rafal" <r...@h...com>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:a6s8eg$8jp$1@news.onet.pl...
    > Ciebie
    > podjąć
    >
    > A pozniej dostac w zeby albo i nawet zostac kaleka?

    Pewnie - najlepiej się bać że się dostanie w zęby - dzięki temu właśnie
    takie drechole mogą sobie bezkarnie hasać

  • 13. Data: 2002-03-15 09:36:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl____> napisał w wiadomości

    > Mnie raz reka "drzala" nie mialem miejsca wygodnego do dokonaniu podpisu -
    > zrobilem 3 podpisy niewyrazne, pani poprosila mnie o dowod - sprawdzila i
    > zaakceptowala - i popieram ja
    > Tych co olewaja niestety nie popieram,

    Przeciez ona olala. Olala procedury CA. Jezeli podpis sie nie zgadzal
    transakcja powinna zostac anulowana. Zadne potwierdzenie tozsamosci nie
    uprawnia sprzedawcy do zaakceptowania transakcji jezeli podpis na slipie nie
    jest zgodny z podpisem na karcie.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 14. Data: 2002-03-15 09:45:43
    Od: r...@t...com (Robert Maron)

    On Thu, 14 Mar 2002 23:14:40 GMT, Krzysiek <m...@g...de> wrote:
    : Jestem sprzedawca i dzis mialem taka wlasnie sytuacje, bylem niemal pewinen
    : ze dwaj kolesie / notabene dwa gownojady w ortalionowych portkach i byczych
    : karkach/ chcieli placic kradzionymi kartami, zrobili szybciutko zakupy na
    : kwote 1000 zl i wyciagneli 3 karty banku slaskiego na to samo nazwisko, na
    : szczescie polcard odmowil autoryzacji kazdej z nich - czy mozna jakos
    : zareagowac w takiej sytuacji ? odebrac im te karty ?

    trzeba postepowac:
    1. zgodnie z procedurami Twojego sklepu
    2. zgodnie z procedurami wlasciciela POSa

    to pierwsze - nie ma?
    to drugie - na pewno sa, tylko nie wiem w jakiej formie przekazywane przy
    szkoleniu?

    wlasna inicjatywa raczej wskazana nie jest; w ostatecznosci dyskretnie
    zawiadomic policje o podejrzeniu

    robert
    --
    name: Robert Maron
    e-mail: R...@t...com

  • 15. Data: 2002-03-15 09:59:12
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Pewnie - najlepiej się bać że się dostanie w zęby - dzięki temu właśnie
    > takie drechole mogą sobie bezkarnie hasać

    Nie do mnie nalezy sprzatanie z takich odpadow jak zlodzieje. Nie po to
    placi sie podatki...

  • 16. Data: 2002-03-15 10:11:27
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

> [...]
    > transakcja powinna zostac anulowana. Zadne potwierdzenie tozsamosci nie
    > uprawnia sprzedawcy do zaakceptowania transakcji jezeli podpis na slipie

    wiesz - podpis jest (bywa) wzgledny i w sumie zawsze jest "podobny" za
    wyjatkiem sytuacji ewidentnych
    Zamiast robic spor - czy jest podobny mniej czy wiecej - sprzedawczyni
    zastosowala srodek wg mnie sluszny i na tej podstawie wyrobila __sobie__!
    opinie uprawdopodabniajaca :-) ze podpis jest jednak podobny :_) (bo ja
    bylem pewny ze podpis jest ok - ale to ona miala zastrzezenia, a jej zadanie
    nie tylko, ze rozladowalo tworzace sie pomalu napiecie - to dodatkowo
    wzbudzilo moją sympatię)
    :-)))))))

  • 17. Data: 2002-03-15 11:19:57
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 15, 2002 at 10:29:05AM +0100, Krab wrote:

    > Mnie raz reka "drzala" nie mialem miejsca wygodnego do dokonaniu podpisu - i
    > zrobilem 3 podpisy niewyrazne, pani poprosila mnie o dowod - sprawdzila i
    > zaakceptowala - i popieram ja
    > Tych co olewaja niestety nie popieram, a gdy kiedys bede okradziony - to

    Przeciez nikt z kradzionymi kartami nie pojdzie tam gdzie sprawdzaja dowody.

    > wine za taka transakcje bede staral sie zepchnac na sprzedawce ! i do sadu

    Kurcze, wyrob sobie porzadnie ubezpieczona karte.

    > napewno bym ich pozwal ! zwlaszcza, ze zazwyczaj zlodzieje robia maksymalne
    > (wartosciowo) zakupy, a wygrac mozna - z bida - ale przyklady juz byly.

    Jasne, moja malzonka ma dzielone nazwisko, dlugie tak ze na pewno sie
    nie zmiesci na karcie wiec dostaje tylko jego polowe (te nowsza). W
    tym momencie juz DO nie zgadza sie z karta.

    Po drugie - czy zeby kupic benzyne czy film dvd musze miec DO? Zwariowales?

    > Mysle, ze taki sam tok postepowania bedzie robil bank - zwalajac wine na
    > sprzedawce wlasnie.

    E tam.

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-03-15 11:25:51
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    > Nie do mnie nalezy sprzatanie z takich odpadow jak zlodzieje. Nie po to
    > placi sie podatki...

    Przez takich jak Ty, codziennosc wyglada tak jak wyglada.

  • 19. Data: 2002-03-15 11:47:19
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Po drugie - czy zeby kupic benzyne czy film dvd musze miec DO? Zwariowales?

    Nie- zawsze zostaje transakcja pinem ;-((
    Znowu zacznie sie dyskusja na temat okazywania DO- jesli tak, to ja chce sie
    okreslic "za".
    Uwazam, ze sprzedawcy w razie watpliwosci powinni sprawdzac dokument ze zdjeciem
    i nazwiskiem z karta.
    Grzegorz

  • 20. Data: 2002-03-15 11:53:13
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 15, 2002 at 12:25:51PM +0100, Musical Man wrote:

    > Przez takich jak Ty, codziennosc wyglada tak jak wyglada.

    A ja ciagle myslalem ze przez zlodziei.

    --

    --w