    From: "Krab" <k...@h...pl____>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co zrobic jesli karta jest kradziona ?
    Date: Fri, 15 Mar 2002 11:11:27 +0100

    news:a6sfb6$f4i$1@news.tpi.pl...
    > Przeciez ona olala. Olala procedury CA. Jezeli podpis sie nie zgadzal
    > transakcja powinna zostac anulowana. Zadne potwierdzenie tozsamosci nie
    > uprawnia sprzedawcy do zaakceptowania transakcji jezeli podpis na slipie
    nie
    > jest zgodny z podpisem na karcie.

    wiesz - podpis jest (bywa) wzgledny i w sumie zawsze jest "podobny" za
    wyjatkiem sytuacji ewidentnych
    Zamiast robic spor - czy jest podobny mniej czy wiecej - sprzedawczyni
    zastosowala srodek wg mnie sluszny i na tej podstawie wyrobila __sobie__!
    opinie uprawdopodabniajaca :-) ze podpis jest jednak podobny :_) (bo ja
    bylem pewny ze podpis jest ok - ale to ona miala zastrzezenia, a jej zadanie
    nie tylko, ze rozladowalo tworzace sie pomalu napiecie - to dodatkowo
    wzbudzilo moją sympatię)
    :-)))))))