  • 21. Data: 2003-12-30 18:42:23
    Temat: Re: Co zamiast KK Citi?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Dec 2003 18:49:50 +0100,
    osoba podpisana: Witek <j...@c...barg.sv>
    napisała:

    > Ale to jest coś takiego jak automatyczna spłata KK w mB/Multi. Mnie chodzi o
    > normalne PZ do spłaty KK ;)
    A fakt, nie interesowałem się tym zbytnio. Ale.... to właściwie za co
    pobierają te 1.2 PLN/mies? W przypadku PZ to miałoby uzasadnienie w
    kosztach komunikatów eliksirowych. A tu? Inna sprawa, że (o ile wiem)
    ciężko byłoby w PZ-ką zrobić operację typu "Pobierz saldo do spłaty, a
    jeśli się nie uda to minimalne"

    > --
    > Witek
    >
    > Ps. dobrze, że jest tutaj chociaż ktoś co sie nie boi ;)

    ???
    KJ

    --
    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 22. Data: 2003-12-30 18:58:57
    Od: "Marian Rusek" <m...@g...pl>

    Witek <j...@c...barg.sv> napisał(a):

    > Składałeś kiedyś reklamacje karcianą w mB/MB ?
    > Bo ja tak. I to nie raz. Jakoś nigdy nie było problemów.

    Rzeczywiście procedura jest istotnie *wyjątkowo* bezproblemowa. Dzisiaj
    próbowałem złożyć reklamację (niesłusznie pobrana opłąta za VC MB) przez
    MultiLinię: pani uznała się za niekompetentną i odesłała mnie na numer
    specjalny do kart 0800265274. Zadzwoniłem i przez ładnych parę minut
    słuchałem muzyki. Znudzony doborem repertuaru zadzwoniłem ponownie na
    MultiLinię i trafiłem na tą samą panią. Tym razem powołałem się na punkt
    regulaminu głoszący, że "posiadacz MultiKonta może składać reklamacje przez
    MultiLinię": to podziałało i pani spisała moją reklamację. Bardzo jestem
    ciekaw czy osoba rozpatrująca reklamację okaże się równie kompetentna, tzn.
    czy odeśle mnie do innego banku po inną kartę ;-)

    Pozdrawiam,

    Marian

  • 23. Data: 2003-12-30 19:10:52
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    MasterCard z

    > Alternatywa? Nie. Jeynie kiepskie naśladownictwo.

    Z takim podejsciem to kazda KK jest jedynie kiepskim nasladownictwem
    'jedynej i pierwszej na swiecie' KK

    > No to jej nie używaj. Potem, jak będziesz płacił za zakupy jakie ktoś
    > na Twoje konto zrobi, to zrozumiesz ile brak obciachu kosztuje :)

    Nie uzywam, nie zamierzam, na slowo CITI dostaje wysypki.
    Zgubilem Raiffaisena jakis czas temu i brak obciachu kosztowal 0 PLN (nawet
    w sumie wydanie duplikatu poszlo za free). Reasumujac, przestan Adasiu
    glosic mit o bezpieczenstwie KK CITI, bo to tylko... mit :). Poszukaj jakis
    innych argumentow za tym produktem. A moze ten jest jedyny ?! I okaze sie,
    ze jest to 10 krotnie przeplacona, obciachowa, o zenujacej obsludze i
    wymuszajaca kontakt z klonami :), bardzo przecietna karta kredytowa

    MAd Hat
    ter

  • 24. Data: 2003-12-30 19:27:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 30 Dec 2003 20:10:52 +0100, "$$Szalony_Kapelusznik$$"
    <s...@w...pl> wrote:

    >Z takim podejsciem to kazda KK jest jedynie kiepskim nasladownictwem
    >'jedynej i pierwszej na swiecie' KK

    Mówię o parametrach karty. Niestety, ale jak nie znoszę Citi, to
    akurat KK to bardzo dobrze wykonany i obsługiwany produkt.

    >Nie uzywam, nie zamierzam, na slowo CITI dostaje wysypki.
    Tak jak ja :)

    >Zgubilem Raiffaisena jakis czas temu i brak obciachu kosztowal 0 PLN (nawet

    Ile razy ktoś zrobił na Twoją kartę zakupy, albo obciążył Cię kwota
    ciut za dużą?

    >w sumie wydanie duplikatu poszlo za free). Reasumujac, przestan Adasiu
    >glosic mit o bezpieczenstwie KK CITI, bo to tylko... mit :). Poszukaj jakis

    Ten 'mit' sprawdzałem na swojej skórze. I bardzo proszę, żeby zawsze
    mity tak działały.

    >innych argumentow za tym produktem. A moze ten jest jedyny ?! I okaze sie,
    >ze jest to 10 krotnie przeplacona, obciachowa, o zenujacej obsludze i
    >wymuszajaca kontakt z klonami :), bardzo przecietna karta kredytowa

    Taaaak... Za 20 zł mam kartę głowną + dodatkową. Dolicz do tego
    jeszcze 6.50 miesięcznie za pakiet bezpieczeństwa i teraz pokaż o ile
    korzystniejsza jest oferta konkurencji.
    --
    ___________ (R)

  • 25. Data: 2003-12-30 21:17:47
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > LOL! Jak się coś takiego robi???

    bylam naprawde zdecydowana zamknac, mialam splacone zadluzenie, dobra i
    dluga "przeszlosc".

  • 26. Data: 2003-12-30 21:56:06
    Od: e...@p...onet.pl

    > Witam!
    > Chcę zrezygnować z KK CitiBanku - Visa Classic. Co polecacie w zamian?
    > Założenia: miesięczny limit do ok. 5-6 tys zł, spłacany zawsze w całości.
    > Bez wypłat gotówkowych, bezproblemowe posługiwanie się w UE (zwłaszcza
    > Niemcy), stosunkowo niewielkie opłaty (roczne, miesięczne itp).

    Z lekka tylko przesada smiem stwierdzic, ze WSZYSTKO bedzie lepsze w zamian.
    Tzn. karta Citka byla bezkonkurencyjna do czasu ustawy o EIP - przede wszystkim
    z racji bezpeiczensta. W tej chwili przewaga jest marna, a koszty znacznie
    wyzsze niz przecietnie.
    Efekt: maja te karte praktycznie od poczatku, jeszcze jako "founder member"
    niedawno z rozkosza zrezygnowalem.
    Jeden z waznych powodow: Citi ma najorsze znane mi kursy walutowe: spread ponad
    5% wobec ok. 3% w WBK i 2% w BRE. Nic dziwnego ze nawet ich Mastercard
    przegrywa z niejedna Visa.
    Ja jestem calkiem zadowolony z Lukasa - chodzi na kursach WBK (najlepszych
    znanych mi po BRE), ale nie pobiera (chyba, tak mi wychodzi empirycznie)
    dodatkowej prowizji przy walucie innej niz EUR.
    Niezle kursy i generlanie brak problemow mialem tez z BSK, ale kredytowki
    raczej nie polecam (droga, brak podgladu przez net).
    Przypuszczam, ze dobrze tez pod tym wzgledem wypada BRE (Multi/mBank) oraz
    Millenium, ale tych osobiscie nie uzywam, wiec sie nie wypowiadam.
    Rgds.

  • 27. Data: 2003-12-30 22:16:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <e...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jeden z waznych powodow: Citi ma najorsze znane mi kursy walutowe: spread
    ponad
    > 5%

    Oooo... to mnie zaskoczyles. Moglbys powiedziec skad takie informacje? ;)

    Maciej

  • 28. Data: 2003-12-30 22:21:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On 30 Dec 2003 22:56:06 +0100, e...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >z racji bezpeiczensta. W tej chwili przewaga jest marna, a koszty znacznie

    A przeczytałeś DOKŁADNIE ustawę o EIP? Jest tam parę furtek.

    --
    ___________ (R)

  • 29. Data: 2003-12-30 22:39:56
    Od: Gregor Surmann <a...@s...net>

    On Tue, Dec 30, 2003 at 01:56:55PM +0100, BaLab wrote:
> [...]

    > Bez wypłat gotówkowych, bezproblemowe posługiwanie się w UE (zwłaszcza
    > Niemcy), stosunkowo niewielkie opłaty (roczne, miesięczne itp).
    Na poczatek moze AMEX Blue. Pierwszy rok bez oplat, potem male. Mozna wszedzie
    placic, gdzie trzeba, i nie tylko w UE.

    > Pozdrawiam,
    pozdr.

    --
    | Gregor 'SinusPL' Surmann | a...@s...net | Will work for bandwidth ;-)) |

  • 30. Data: 2003-12-30 22:58:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Gregor Surmann" <a...@s...net> wrote in message

    > Na poczatek moze AMEX Blue. Pierwszy rok bez oplat, potem male. Mozna
    wszedzie
    > placic, gdzie trzeba, i nie tylko w UE.

    A od kiedy Blue bedzie oferowany w Polsce? ;)

    Maciej