  • 31. Data: 2003-12-30 23:32:03
    Temat: Re: Co zamiast KK Citi?
    Od: e...@p...onet.pl

    > <e...@p...onet.pl> wrote in message

    > ponad
    >
    > Oooo... to mnie zaskoczyles. Moglbys powiedziec skad takie informacje? ;)
    >
    > Maciej

    Z ich strony z kursami walut (aczkoliwek bylo to pare mies. temu, nie
    ostatnio). Czyzbym sie mylil? Oczywiscie 5.2% spread bid/ask

  • 32. Data: 2003-12-30 23:36:24
    Od: e...@p...onet.pl

    > A przeczytałeś DOKŁADNIE ustawę o EIP? Jest tam parę furtek.

    Przeczytalem POBIEZNIE. OK, pewnie jest franszyza redukcyjna, obowiazej
    dowidowy tudziez transakcje z PIN (a moze i cos jeszcze). Pytanie tylko ile to
    warte? A ubezpieczyles sie od tego, ze Ci meteor spadnie na glowe? Akurat na te
    150 czy ile tam EUR mnie stac, a - odpukac - od ca 10 lat nie mialem ZADNEGO
    problemu z karta. Wobec czego koszt do ryzyka szacuje jak wyzej. Rgds.

  • 33. Data: 2003-12-31 00:08:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> writes:

    > Jeśli się ma już konto w jakimś banku, to karty kredytowej najpierw
    > usilnie należy szukać w innym banku. Tak (w przybliżeniu*) mówi zasada
    > nr 1 ludzi, którzy dokonali niejeden milion transakcji za pomocą KK.

    Ooo, to sa tacy?
    Niech ktos robi 10 transakcji karta dziennie, 365 dni w roku.
    Milion transakcji zajmie mu prawie 300 lat.
    A niejeden milion - 600 lat :-)
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 34. Data: 2003-12-31 00:09:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> writes:

    > Bank sie pomylił. Pomyśł co się dzieje dalej, zanim sprawę odkręcisz?

    To samo co w przeciwnym przypadku - nie zgodziles sie na egzekucje?
    Swoja droga, ladnie brzmi.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 35. Data: 2003-12-31 00:25:26
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A fakt, nie interesowałem się tym zbytnio. Ale.... to właściwie za co
    > pobierają te 1.2 PLN/mies? W przypadku PZ to miałoby uzasadnienie w
    > kosztach komunikatów eliksirowych. A tu? Inna sprawa, że (o ile wiem)
    > ciężko byłoby w PZ-ką zrobić operację typu "Pobierz saldo do spłaty, a
    > jeśli się nie uda to minimalne"

    Mogliby to robić dwuetapowo.
    Najpierw - rano - próba pobrania całego salda, a jeśli się nie uda, to po
    uzyskaniu odpowiedzi - po południu - pobranie kwoty minimalnej. Ewentualnie
    robić to następnego dnia, bo nie wiem ile czekać na odpowiedź o
    zrealizowaniu bądź nie PZ.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 36. Data: 2003-12-31 05:10:51
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Dec 2003 01:25:26 +0100,
    osoba podpisana: Tomasz Waszczynski <w...@w...org>
    napisała:
    [...]
    > Mogliby to robić dwuetapowo.
    > Najpierw - rano - próba pobrania całego salda, a jeśli się nie uda, to po
    > uzyskaniu odpowiedzi - po południu - pobranie kwoty minimalnej. Ewentualnie
    Tak sie nie da.

    > robić to następnego dnia, bo nie wiem ile czekać na odpowiedź o
    > zrealizowaniu bądź nie PZ.
    No właśnie też mi to przyszło do głowy. Dzień przed końcem "grace period" cała
    kwota, a jeśli się nie uda to natępnego dnia kwota minimalna.

    KJ

    --
    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides

  • 37. Data: 2003-12-31 09:23:48
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisała
    > bylam naprawde zdecydowana zamknac, mialam splacone zadluzenie, dobra i
    > dluga "przeszlosc".

    Skoro ta przeslosc byla dluga to na 'dozywotniosc' bardzo
    sie nie wykosztuja... :)

    Wesolego Nowego,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 38. Data: 2003-12-31 09:48:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On 31 Dec 2003 00:36:24 +0100, e...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >problemu z karta. Wobec czego koszt do ryzyka szacuje jak wyzej. Rgds.

    Ja też nie. Choć gdybym miał kartę gdzie indziej, to bym miał. Zaś
    furtki w UOEIP pozwalają sie bankowi od odpowiedzialności wymigać.
    --

  • 39. Data: 2003-12-31 12:12:05
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > Skoro ta przeslosc byla dluga to na 'dozywotniosc' bardzo
    > sie nie wykosztuja... :)

    no gdzies od 98 roku, zaczelam od jakiejs promocji, a od 3 lat co roku
    chcialam rezygnowac i odstapywali mi od tej oplaty:) wiec chyba nie jest tak
    zle.