  • 11. Data: 2004-02-16 15:27:43
    Temat: Re: Co zamiast AmEx'a ?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7cab.000007fa.4030bf54@newsgate.onet.pl...

    > Przesadzacie chyba troszke z tą opłatą.
    > Wprowadzaja ubezpieczenie 3 PLN miesiecznie (x12 = 36 PLN rocznie),
    > jednocześnie obnizają oplate za karte z 70 PLN na 50 PLN.
    > Sumarycznie podrożeje o 16 PLN w skali roku... jak dla mnie da sie przezyc
    :)

    Ja tylko niesmialo zwroce uwage, ze te ubezpieczenia nie sa obowiazkowe.
    A to moze oznaczac faktyczna obnizke kosztow karty.
    W koncu za szkody powstale po zastrzezenieu karty i tak oni ponosza
    odpowiedzialnosc, a te 150EUR przed zastrzezeniem mozna zaryzykowac...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2004-02-16 16:16:34
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Ja tylko niesmialo zwroce uwage, ze te ubezpieczenia nie sa obowiazkowe.

    Och, posiadanie KK rowniez :-)))

    > A to moze oznaczac faktyczna obnizke kosztow karty.
    > W koncu za szkody powstale po zastrzezenieu karty i tak oni ponosza

    Niezupelnie, zeby nie powiedziec ze zupelnie nie :-)
    Atrakcyjnosc AmExa bezposrednio wiazala sie wlasnie z dodatkowymi
    ubezpieczeniami w cenie karty (czyli wartosc dodana).

    Limit wydatkow moge sobie zrobic wiekszy na jakiejs VC i na co mi wtedy
    AmEx skoro Car Assistance kosztuje mnie wowczas ok 120 zl/rok ;-)))

    > odpowiedzialnosc, a te 150EUR przed zastrzezeniem mozna zaryzykowac...;-)

    Tu tez bym polemizowal.
    To jednak KK ktorej wydanie _kosztuje_ i wymagalbym od niej wiekszego
    bezpiczenstwa niz od byle debetowki.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 13. Data: 2004-02-16 16:33:00
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Limit wydatkow moge sobie zrobic wiekszy na jakiejs VC i na co mi wtedy
    > AmEx skoro Car Assistance kosztuje mnie wowczas ok 120 zl/rok ;-)))

    No i o to chodzi, zeby placil ten, kto korzysta a nie wszyscy.
    Ja mam CA za darmo za benzyne z BP wiec mi to rybka...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 14. Data: 2004-02-16 17:15:27
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > No i o to chodzi, zeby placil ten, kto korzysta a nie wszyscy.
    > Ja mam CA za darmo za benzyne z BP wiec mi to rybka...;-)

    Choroba no - ale korzystam :-)))))
    I chce korzystac nadal ale nie za taka kase :-)

    Jeszcze dodatki bym mogl przezyc "wszystko razem" w ramach
    dodatkowej oplaty ale kurde 3 zl placic za ubezp. KK to
    juz przeginka IMHO (dobrze, ze nie maja swojego forum ani
    nie robia chatow a propos zmian ;-))))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 15. Data: 2004-02-16 17:49:51
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie mozesz zrobic przez miesiac ruchu na KK na 500zl?
    > To po co ci ta karta?

    Nigdy nie traktowalem jej jako karty podstawowej. Mimo stale rosnacych
    punktow akceptujacych AmExa nie tak latwo wyrobic te 500 PLN co miesiac. A
    przy wyjazdach juz niejednokronie mi sie przydala.

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2004-02-16 18:16:03
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > punktow akceptujacych AmExa nie tak latwo wyrobic te 500 PLN co miesiac. A
    > przy wyjazdach juz niejednokronie mi sie przydala.

    Gdybys z niej korzystal to bank by za ciebie placil.
    Skoro trzymasz ja dla wygody to ty placisz.
    Podoba mi sie takie podejscie, szzerze mowiac...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2004-02-16 19:36:50
    Temat: Re: Help: Co zamiast AmEx'a ?
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    Michal Zapalowski <n...@m...com> napisał(a):

    > W zwiazku z wzrastajaca pazernoscia Millenium,
    > pora rozstac sie z ichnim AmEx'em.

    A mi te zmiany właśnie odpowiadają. Jak mam 3 lata kartę to jeszcze nie
    zdarzyło mi się skorzystać z tych ubezpieczeń. Są raczej badziewne. W dodatku
    te śmieszne franszyzy (sic!). Jak gdzieś wyjeżdzałem to i tak się dodatkowo
    ubezpieczałem. Po co mam płacić za coś z czego nie korzystam. Dlatego z nich
    zrezygnuję. W sumie karta będzie tańsza.

    Pozdrawiam
    DżonyBigut

  • 18. Data: 2004-02-16 21:05:40
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał
    > Nie mozesz zrobic przez miesiac ruchu na KK na 500zl?
    > To po co ci ta karta?

    Troche powodow bysie znalazlo: ubezpieczenie kosztow leczenia,
    niezgorszy serwis turystyczny, pomoc w biurach AmExa za granica,
    znizka w AVISie...

    NB ja akurat te 500 zl z pewnym zapasem wyrabiam. :)

    Pozdr,

    Michal

  • 19. Data: 2004-02-16 21:17:10
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja mam jeszcze miesiac na podjecie decyzji i prawde powiedziawszy nie wiem
    > co mam zrobic - denerwuja mnie juz oplaty w Mille

    Ja sie powoli sklaniam ku Raiffeisenowi: maja nie najgorsze ubezpieczenia i
    daje sie wytargowac bezplatny pierwszy rok uzytkowania. Troche mi
    bedzie brak serwisu assistance ale nie zamierzam zan placic ekstra 60zl,
    jak sobie tego zyczy Millenium..

    Pozdrowienia,

    Michal

  • 20. Data: 2004-02-16 21:21:36
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl> napisał:

    > A mi te zmiany właśnie odpowiadają. Jak mam 3 lata kartę to jeszcze nie
    > zdarzyło mi się skorzystać z tych ubezpieczeń.

    Ze zadam niedyskretne pytanie: to po kiego grzyba byl Ci AmEx potrzebny?
    Przy umiarkowanie rozwinietej sieci akceptantow, karta bylaby dosc
    drogawa i umiarkowanie uzyteczna gdyby nie pakiet uslug dodanych
    czasem mocno ulatwiajacych zycie, w moim przypadku pomoc biur AmEx'a
    za granica czy 10% znizki w AVIS'ie. Ubezpieczenie kosztow leczenia w czasie
    podrozy nie odstawalo w sposob istotny od tego, co mi proponowaly firmy
    ubezpieczniowe wiec nie bardzo rozumiem po co mialbym dodatkowo
    doplacac.

    AmEx de facto bedzie kosztowal 86 zl rocznie (bo z pakietu podstawowego nie
    mozna zrezygnowac) - czy zawsze sie cieszysz gdy cos drozeje o ponad 20% ?
    Nie mowiac o takim drobiazgu, jak ograniczenie funkcjonalnosci...

    Pozdrowienia,

    Michal