  • Data: 2017-07-19 23:28:52
    Temat: Re: Co zabrać do Włoch
    Od: Olo <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki. Żona ma konto w aliorze a jedziemy razem, wyjazd dopiero w
    połowie sierpnia, więc karta powinna dojść. To chyba optymalne
    rozwiązanie zwłaszcza, że nie wiem ile wydam czy kilkaset euro czy kilka
    tysi a nie chcę brać gotówki z sobą.

    Grzegorz

    > Kantor aliora założyć może - a szczególnie, gdy alternatywą jest płatność kartą
    "dużego" aliora, wtedy 30zł oszczędzasz na każdych wydanych 400zł, czyli niecałe 100
    euro - a mając konto w "dużym" aliorze (albo w różowym T) kantor zakładasz
    natychmiast. .