  • 21. Data: 2003-07-28 21:50:17
    Temat: Re: Co teraz robić po LG ?
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia 28 Jul 2003 23:18:12 +0200, g...@o...pl napisał(a):

    >To w takim razie to baaaardzo dziwne, bo ja mam tak:
    >
    ><cytat>
    >
    >Toip dla klientow d/Lgnet (oferta wazna od momentu konwersji informatycznej do
    >30.06.2004 r.)
    >
    >Prowadzenie rachunku bez oplat
    >przelew do innego banku bez oplat
    >wydanie karty uwierzytelniajacej bez oplat
    ><cytat/>
    >

    >Mamy konta w innym banku?

    No coz, jesli nie konfabulujesz, to faktycznie mamy konta w roznych
    bankach, badz poslugujesz sie starszym dokumentem, petajacym sie
    wczesniej na stronach Nordei, gdyz ja mam r o w n i e z TOIP taka
    jak przedpisca, rozniaca sie cytatem nie od Twojej nie tylko podanymi
    wartosciami ale i trescia cytatu, gdyz po slowach z data jest inna
    tresc niz piszesz, a taka wlasnie jak podaje przedpisca.
    Bo my dostalismy ten dokument jako zalacznik do pisma poczta polecona.
    A Ty s k a d masz TOIP?

    --
    Adek

  • 22. Data: 2003-07-28 21:56:31
    Od: k...@a...pl

    > Tam gdzie napisalam 30.04.2004 ma byc 30.06.2004. Pardon.
    >
    > Pozdrowienia,
    > Glenn
    >
    > --

    Ja też dostałem ten wspaniały list właśnie. Jutro wysyłam im podziękowanie za
    współprace. Już się nie wybieram w tym roku do strefy EURO więc Maestro nie
    będzie mi juz potrzebna. Kasa którą tam trzymałem wróci na moje podstawowe
    konto w mBanku. Nordea daje takie kiepskie warunki, że nie widzę najmniejszego
    powodu żeby mieć tam konto. Nawet jak założysz konto w BGŻ to masz darmowe
    przelewy przez internet i darmową Maestro.

  • 23. Data: 2003-07-28 21:57:15
    Od: g...@o...pl

    > Dokładnie jak ja. Przed samą klawiaturą :-)

    Czyli egzystuja sobie 2 wersje toip w listach o fuzji.

    > Szkoda, że nie działa mi skaner - wtedy bym Ci przesłał i może byś
    > uwierzył :-)

    Uwierzyla :-)))) Wierze Ci, tylko jest to dla mnie dosc dziwne. Segmentacje
    klientow zrobili, czy jak?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 24. Data: 2003-07-28 22:02:35
    Od: g...@o...pl

    > Dnia 28 Jul 2003 23:18:12 +0200, g...@o...pl napisał(a):

    > No coz, jesli nie konfabulujesz,

    Nie konfabuluje, bo mam to przed soba.

    > A Ty   s k a d  masz TOIP?

    Dostalam list polecony z informacjami o fuzji, ktorego zalacznikiem jest
    cytowana przeze mnie toip. No i co Ty na to?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 25. Data: 2003-07-28 22:04:50
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    3...@n...onet.pl,
    Użytkownik <g...@o...pl>:

    > A to ciekawe, bo ja mam tak jak napisalam ponizej. Czy to byl 1 list
    > jaki otrzymales, czy tez 2?

    To byl jeden list, pierwszy taki list, jaki otrzymałem (bo nie wiem, czy
    pytasz, czy jeden, czy pierwszy). Skladal sie z dwoch kartek i TOiP.

    Tak juz zupelnie slisle, to byly 2 listy, drugi do zony :)

    --
    Robert

  • 26. Data: 2003-07-28 22:06:18
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bg44gk$f03$...@n...onet.pl,
    Michał Witkowski <m...@t...pl>:

    > Mozliwe, ze dziela klientow na lepszych i gorszych. Widocznie uznali,
    > ze przy saldzie saldzie (ok. 1000pln), ktore utrzymywalem i
    > operacjcach, ktore wykonywalem (konto praktycznie martwe, sr. raz na
    > m-c platnosc karta i przelew) nie oplaca im sie prowadzic za darmo
    > konta i realizowac bezplatnych przelewow. Jednak sa to tylko moje
    > przypuszczenia.

    Raczej zmienili koncepcje w ciagu tygodnia. Moje saldo bylo do b. niedawna o
    1 rzadek wieksze.

    --
    Robert

  • 27. Data: 2003-07-28 22:10:50
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    3...@n...onet.pl,
    Użytkownik <g...@o...pl>:

    > Na dodatek, takie listy jak ja tez troche ludzi dostalo (jakis
    > tydzien temu zakladalam nawet watek nt. zmian w lg po pozarciu przez
    > Nordee).

    Oczywiscie pamietam - nawet strategie budowalem w oparciu o te dane oraz
    doradzalem rodzinie z tymi kontami :)

    > Poza tym w tej mojej bezoplatowej tabeli jest mowa caly czas
    > o solo, wiec nie ma watpliwosci, ze pomylili toipy przy pakowaniu do
    > kopert :-))))) Jest tez wyrazny tytul, ze to toip przejsciowa od
    > listopada 2003 do 30.06.2004.

    U mnie tez jest taki tytul, a nawet tytul i podtytul, w obu wspomniane
    LGnet!
    I tez jest ze od listopada 2003 do 30.06.2004.

    Najwyrazniej chca zdezorientować, a może nawet sklocic, bylych klientow
    LGnet, aby pozniej skuteczniej ich do(b)ić ;))

    --
    Robert

  • 28. Data: 2003-07-28 22:11:02
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2003 21:30:03 +0000 (UTC), "Jarosław Łysio"
    <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    [...]

    >Tabela opłat i prowizji (ROTFL) 15 zł.

    Juz nie kop lezacego. :-))) Tam tak nie pisze, pisze natomiast
    o i n n y c h dokumentach w pozostalych rozdzialach TOIP...
    A nie za sama tabele. :-)))

    --
    Adek

  • 29. Data: 2003-07-28 22:14:15
    Od: g...@o...pl

    > To byl jeden list, pierwszy taki list, jaki otrzymałem (bo nie wiem, czy
    > pytasz, czy jeden, czy pierwszy). Skladal sie z dwoch kartek i TOiP.

    Aha! No to opis sie zgadza (2 kartki+toip), ale tresc toip nie. No coz.
    zadzwonie do nich jutro, ale ja tam zamierzam skorzystac z pisemnej oferty jaka
    mi przedstawili :-))))
    > Tak juz zupelnie slisle, to byly 2 listy, drugi do zony :)

    :-))))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 30. Data: 2003-07-28 22:15:57
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    > Raczej zmienili koncepcje w ciagu tygodnia. Moje saldo bylo do b. niedawna
    > 1 rzadek wieksze.

    Ciekawe jak teraz poinformuja klientow, ktorzy dostali TOiP taka jak Glenn,
    ze jednak juz od listopada jest wszystko platne. :P

    Pozdr. Michal