  • 11. Data: 2003-07-28 21:23:31
    Temat: Re: Co teraz robić po LG ?
    Od: g...@o...pl

    > To nie są bzdury, ani dezinformacja.

    Owszem jest. Mam przed soba list z Nordeii.

    > Obecna TOiP LGnet obowiązuje do "momentu konwersji informatycznej planowanej
    > na listopad 2003", natomiast ta niekorzystna dla klientów TPiO obowiązywać
    > będzie od "momentu konwersji informatycznej planowanej na listopad 2003" do
    > 30 czerwca 2004. Po 30 czerwca 2004 będzie z pewnością jeszcze bardziej
    > niekorzystna TPiO :-(

    Nie. Obecna toip obowiazuje do listopada 2003. Od listopada 2003 do 30.04.2003
    obowiazuje toip przejsciowa (mam ja teraz przed soba, byla dolaczona do listu w
    sprawie fuzji), ktora jest identyczna z obecna toip (oprocz oplaty za
    nieobowiazkowy token). Od 30.04.2003 bedzie pewnie toip Nordei (3 zeta za konto
    i 0,6 za przelew - wtedy im podziekuje :-)) Z listu ponadto wynika, ze od
    listopada unordeowione (czytaj: zrownane w dol) bedzie oprocentowanie. Tyle.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-07-28 21:25:16
    Od: g...@o...pl

    Tam gdzie napisalam 30.04.2004 ma byc 30.06.2004. Pardon.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-07-28 21:27:04
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bg43h7$cn0$...@n...onet.pl,
    Michał Witkowski <m...@t...pl>:

    > Nie dezinformuje. Napisalem tylko to co przeczytalem dzisaiaj w
    > liscie od Nordei w ktorym byla nowa TOiP.
    >
    > <cytat>
    > Oferta wazna od momentu konwersji informatycznej do 30.06.2004r
    > Zawarte ponizej stawki prozwizji i oplat beda mialy zastosowanie wobec
    > klientow dawnego LGnet, od dnia konwersji informatycznej, planowanej
    > przez Bank na listopad 2003.
    > 2. Prowadzenie rachunku 3zl.
    > 7.2. Przelew do innego banku 0,60 zl.
    > </cytat>
    >
    > Sam bylem zdziwiony tym co dostalem, czytajac na grupie, ze mialo byc
> [...]

    Potwierdzam to co napisal MIchal. Tez dzis dostalem to pismo i TOiP
    przejsciowa.
    Dodam jeszcze, ze zlecenie stale 40gr., zmiana danych w zleceniu 3zl.
    Jest to TOiP dla klientow d. LGnet od listopada do 30.06.2004.

    Potwierdzenie tego, ze od listopada beda oplaty jest rowniez w samym pismie:

    "Informujemy rowniez, iz do czasu planowanej na listopad 2003 roku konwersji
    informatycznej wszystkie Pani/Pana rachunki funkcjonowac beda na
    niezmienionych zasadach, wg stawek oplat i prowizji, ktore obowiazywaly w
    dawnym LG Petro Bank. Do tego czasu aktywna zostaje rowniez karta Maestro."

    Dosc nieelegancko, ze kaza szukac w systemie transakcyjnym wniosku
    niezbednego do waznosci wypowiedzenia. A co, jesli ktos nie aktywowal kanalu
    internetowego tylko obsluguje przez telefon? Albo sobie zablokowal nie
    nadazajac z wymyslaniem hasel co 2 mies.?

    Koperty z adresem zwrotnym tez nie uswiadczysz.

    Ja wydrukowalem wniosek i wysylam listem zwyklym.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2003-07-28 21:27:51
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    > To w takim razie to baaaardzo dziwne, bo ja mam tak:
    >
    > <cytat>
    >
    > Toip dla klientow d/Lgnet (oferta wazna od momentu konwersji
    informatycznej do
    > 30.06.2004 r.)
    >
    > Prowadzenie rachunku bez oplat
    > przelew do innego banku bez oplat
    > wydanie karty uwierzytelniajacej bez oplat
    > <cytat/>
    >

    > Mamy konta w innym banku?

    Mozliwe, ze dziela klientow na lepszych i gorszych. Widocznie uznali, ze
    przy saldzie saldzie (ok. 1000pln), ktore utrzymywalem i operacjcach, ktore
    wykonywalem (konto praktycznie martwe, sr. raz na m-c platnosc karta i
    przelew) nie oplaca im sie prowadzic za darmo konta i realizowac bezplatnych
    przelewow. Jednak sa to tylko moje przypuszczenia.

    Pozdr. Michal

  • 15. Data: 2003-07-28 21:30:03
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    g...@o...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > Prowadzenie rachunku bez oplat
    > przelew do innego banku bez oplat
    > wydanie karty uwierzytelniajacej bez oplat

    To chyba są *lepsi* i *gorsi* klienci.
    Ja w takim razie jestem z tych gorszych, bo też mam
    "Tabelę prowizji i opłat dla klientów d/LGnet obsługiwanych w ramach
    Bankowości Elektronicznej Nordea (oferta ważna od momentu konwersji
    informatycznej do 30.06.2004 r.)"

    a w niej m.in.:

    Prowadzenie rachunku 3 zł,
    Miesięczna opłata za token w pierwszym roku użytkowania 20 zł,
    Opłata za rezygnację z tokena przed upływem roku od momentu aktywacji (za
    każdy miesiąc pozostający do końca okresu) 20 zł,
    Przelew do innego banku 0,60 zł,
    Tabela opłat i prowizji (ROTFL) 15 zł.

    Aha, ja też dostałem list z Nordea dzisiaj. Być może jest kilka wersji
    tabeli :-)

    Pozdr.,

  • 16. Data: 2003-07-28 21:30:49
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    > Koperty z adresem zwrotnym tez nie uswiadczysz.
    >
    > Ja wydrukowalem wniosek i wysylam listem zwyklym.

    Ja zrobilem to samo. Wniosek jest juz w kopercie i zostanie jutro wyslany.

    Pozdr. Michal

  • 17. Data: 2003-07-28 21:31:52
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > Dodam jeszcze, ze zlecenie stale 40gr., zmiana danych w zleceniu 3zl.
    > Jest to TOiP dla klientow d. LGnet od listopada do 30.06.2004.

    A to ciekawe, bo ja mam tak jak napisalam ponizej. Czy to byl 1 list jaki
    otrzymales, czy tez 2?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-07-28 21:36:14
    Od: Michał Rolka <m...@t...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Użytkownik g...@o...pl napisała:

> [...]
    >
    > Prowadzenie rachunku bez oplat
    > przelew do innego banku bez oplat
    > wydanie karty uwierzytelniajacej bez oplat

    Dziwne, ale ja też dostałem tabelę z opłatami jak w liście Twojego
    przedpiścy.

    Michał

  • 19. Data: 2003-07-28 21:44:48
    Od: g...@o...pl

    > Użytkownik g...@o...pl napisała:

    > Dziwne, ale ja też dostałem tabelę z opłatami jak w liście Twojego
    > przedpiścy.

    Na dodatek, takie listy jak ja tez troche ludzi dostalo (jakis tydzien temu
    zakladalam nawet watek nt. zmian w lg po pozarciu przez Nordee). Poza tym w tej
    mojej bezoplatowej tabeli jest mowa caly czas o solo, wiec nie ma watpliwosci,
    ze pomylili toipy przy pakowaniu do kopert :-))))) Jest tez wyrazny tytul, ze
    to toip przejsciowa od listopada 2003 do 30.06.2004.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 20. Data: 2003-07-28 21:46:13
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    g...@o...pl napisał(a):

    > Owszem jest. Mam przed soba list z Nordeii.

    Dokładnie jak ja. Przed samą klawiaturą :-)

> [...]
    > wtedy im podziekuje :-)) Z listu ponadto wynika, ze od listopada
    > uordeowione (czytaj: zrownane w dol) bedzie oprocentowanie. Tyle.

    Dalej twierdzę że tabela którą otrzymałem dzisiaj w liście od Nordea i leży
    przede mną (przeczytana ileś tam razy) jest właśnie taka jak napisałem, tj.
    jest opłata za prowadzenie 3 zł, za przelew 0,60 zł itd. W dodatku nigdzie
    nie jest napisane że jest to jakaś tam "tabela przejściowa", tylko że
    obowiązuje od momentu konwersji informatycznej do 30.06.2003.
    Szkoda, że nie działa mi skaner - wtedy bym Ci przesłał i może byś
    uwierzył :-)

    Aha, w moim liście nie mam też nic o tym, że po 30.06.2004 zmieną się stopy.
    Jest tylko napisane, że wykaz aktualnych stóp procentowych znajduje się na
    www.nordeabank.pl.

    Pozdr.,