  • 11. Data: 2021-10-31 18:09:32
    Temat: Re: Co się stało ze stooq.pl?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    news:617b1f4e$0$552$65785112@news.neostrada.pl...

    > U mnie daje się jedynie odklikać zgody na przetwarzanie danych i tak w
    > koło. Po trzecim razie odpuściłem.

    Chyba im odwaliło. Wystarczy jedną zgodę U/A wyłączyć i w kółko
    wyświetla to okno. Trzeba zaakceptować wszystkie.
    Szkoda, było wygodne, poszukamy czego innego.

    Arek

  • 12. Data: 2021-10-31 18:29:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.10.2021 o 18:09, Arek pisze:

    > Chyba im odwaliło. Wystarczy jedną zgodę U/A wyłączyć i w kółko
    > wyświetla to okno. Trzeba zaakceptować wszystkie.
    >  Szkoda, było wygodne, poszukamy czego innego.

    Ja z zasady wszystkie wyłączam, więc pewnie z tego powodu nawet nie
    wiem, co tam jest.

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2021-11-02 19:05:11
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    > Ja z zasady wszystkie wyłączam, więc pewnie z tego powodu nawet nie
    > wiem, co tam jest.

    Ja też ale się zawziąłem i sprawdziłem.
    Wystarczy którejkolwiek "uzasadniony interes" (bo full zgody wstępnie
    wyłączone, można włączyć...) nie zaakceptować i okno ponownie.
    Jak chcesz się bawić w ciuciubabkę to okno "prywatne" (domyślnie
    czyści ciacha i historię pobierania przy zamknięciu) i akceptować
    wszystko. Nie wiem czy za każdym razem będą musieli
    profilowanie zacząć od początku?

    Waluty na bieżąco są np. tu:
    https://www.bankier.pl/waluty/kursy-walut/forex
    też trzeba co pewien czas 9 zgód odklikać.

    Arek

  • 14. Data: 2021-11-09 14:28:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Franciszek to ma zdrowie, ale wobec dolara i funta ze złotówą nie było źle (ostatnie
    20 lat):
    https://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=20y&t=l&a=ln&b=1&r=gb
    ppln+chfpln+usdpln+eurpln
    Tylko ten okropny 2008 rok :-(((