  • 11. Data: 2003-03-10 15:46:58
    Temat: Re: Co się dzieje z tą listą??
    Od: t...@p...onet.pl

    > Przejdz na news serwer, zamiast korzystac z Onetu

    > I tak tez widnieje na liscie
    >
    > M.

    Na liście tak, ale kiedy fizycznie ją zobaczyłes. Ja po godzinie 16:30. Tensor1

  • 12. Data: 2003-03-10 16:18:22
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > dość często a ostatnio w sobotę. Może ktoś mi wytłumaczy kogo to wina. Tensor1

    Ile razy jeszcze musze Ci napisac, ze to nie jest miejsce do zglaszania
    tego typu problemow?!
    Zglos to administratorowi tej uslugi. Mu juz wszyscy wiemy po trzykroc jaki
    masz problem.
    Wiec jesli mozesz, to prosze przestan juz pisac w kazdej wypowiedzi jaki
    masz problem i co my z tym mozemy zrobic.
    Dziekuje.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 13. Data: 2003-03-10 16:31:52
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Wiec jesli mozesz, to prosze przestan juz pisac w kazdej wypowiedzi jaki
    > masz problem i co my z tym mozemy zrobic.
    Rozumiem przez to, że Ty ani nikt inny nie ma takich problemów. Jeżeli tak, to
    bardzo bardzo przepraszam Ciebie i Wszystkich, że ośmieliłem się wystąpić z tym
    wątkiem. Tensor1.

  • 14. Data: 2003-03-10 18:20:22
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Rozumiem przez to, że Ty ani nikt inny nie ma takich problemów.

    Dobrze rozumiesz :)

    > Jeżeli tak, to bardzo bardzo przepraszam Ciebie i Wszystkich, że
    > ośmieliłem się wystąpić z tym wątkiem. Tensor1.

    No już dobrze, dobrze. Doceniając Twój wkład w propagowanie Kredyt Banku
    podpowiem Ci, że musisz pomęczyć onet, albo zmienić serwer przez który
    czytasz listę :)

    Ps. A czego nie rozumiesz z mojej poprzedniej wypowiedzi? Tego, że mnie
    rozbawiłeś tak, że turlałam sie po podłodze ze śmiechu ( ROTFL ) ;) ;)
    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-03-10 19:03:09
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    > Na liście tak, ale kiedy fizycznie ją zobaczyłes. Ja po godzinie 16:30.
    Tensor1

    W kwestii formalnej: to jest "grupa" a nie "lista".

    Zmien sposob komunikacji z grupa, to nie bedziesz miał opóźnień.

    Pozdrawiam,
    Karol