  • 1. Data: 2003-03-09 12:48:38
    Temat: Przelew zagraniczny jak ?!!!
    Od: "Andrzej Pawel Zybert" <p...@r...pl>

    Poszukuje banku, ktory realizuje przelewy zagraniczne przez e-konto. Moze
    poradzicie ktory bank swiadczy takie uslugi.

    Pozdrawiam.
    Pawel.

  • 2. Data: 2003-03-09 13:36:25
    Temat: Re: Przelew zagraniczny jak ?!!!
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Pawel Zybert" <p...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:b4fd7r$c3t$1@aquarius.webcorp.pl

    > Poszukuje banku, ktory realizuje przelewy zagraniczne przez
    > e-konto. Moze poradzicie ktory bank swiadczy takie uslugi.

    MultiBank, Nordea.

    > Pozdrawiam.

    Wzajemnie

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości

  • 3. Data: 2003-03-10 08:52:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej Pawel Zybert" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Poszukuje banku, ktory realizuje przelewy zagraniczne przez e-konto. Moze
    > poradzicie ktory bank swiadczy takie uslugi.

    Millennium.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2003-03-10 12:07:01
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos"
    Moze

    > Millennium.

    ale drogo - minimum 160 zl za jeden przelew
    jeszcze jest citi i solo (nordea)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-03-10 13:19:54
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Slawek Kos"
    > Moze

    > ale drogo - minimum 160 zl za jeden przelew
    > jeszcze jest citi i solo (nordea)

    A skad takie dane?
    Ja w tabeli znalazlem min 10zl, max 100zl (plus 13zl za USD i 5zl za
    "telekomunikacje")

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2003-03-10 16:46:50
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos"

    > A skad takie dane?
    > Ja w tabeli znalazlem min 10zl, max 100zl (plus 13zl za USD i 5zl za
    > "telekomunikacje")

    plus 145 jesli chcesz by odbiorca dostal tyle ile mu przesylasz,
    czyli jesli pokrywasz koszty bankow obcych

    W millennium jest 1% nie mniej niz 145 zl a np w takim powszechnie uwazanym
    za drogi bank Fortisie ta sama usluga kosztuje 0,35% nie mniej niz 50 zl nie
    więcej niz 300zl.

    czyli przelanie 20 EUR kosztuje tylko z tytułu kosztów obcych bankow
    w Millennium 145 zl a w Foritsie 50 zl
    Przelew 1000 EUR w millennium 420 zl, a w Foritsie nadal 50 zl (bo 0,35% to
    ok 15 zl)

    A juz ulokowac w Millennium np. 10k EUR to tragedia - zeby je przelac do
    innego banku trzeba beknąć 4200 zl podczas gdy np w Fortisie ok 150 zl
    I niech ktos powie ze w Millennium nie jest drogo!
    Na dodatek ta pozycja prowizji nie tylko ze nie ma odgraniczenia od gory to
    jeszcze jest dopisana malymi literkami w komentarzach
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-03-10 19:59:40
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > plus 145 jesli chcesz by odbiorca dostal tyle ile mu przesylasz,
    > czyli jesli pokrywasz koszty bankow obcych
    >
    > W millennium jest 1% nie mniej niz 145 zl a (..)

    A skąd wziąłeś te liczby ?
    Przeszukałem ich TOiP i niczego takiego nie znalazłem
    Tabela jest "Modified: 03-02-27 14:48:19" więc może masz jakieś
    nieaktualne dane ?

    Pix

  • 8. Data: 2003-03-11 09:36:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "pix"

    > A skąd wziąłeś te liczby ?
    > Przeszukałem ich TOiP i niczego takiego nie znalazłem
    > Tabela jest "Modified: 03-02-27 14:48:19" więc może masz jakieś
    > nieaktualne dane ?

    na samym dole odnosnik nr 6 - przepraszam za bledne wyliczenia w poprzednim
    poscie
    1% od 10k EUR to 420 zl a nie 4200 jak napisalem
    ale i tak drogo
    *** blad ***