  • 1. Data: 2003-03-09 09:32:42
    Temat: czy w BPH moge korzystac z kart mBanku?
    Od: j...@w...pl

    Czy ktos sie orientuje czy bez prowizji moge korzystac w bankomatach BPH z
    karty mBanku?. Dotychczas zylam w przekonaniu ze nie, ale ostatnio na
    bankomatach BPH widnieje informacja ze obsluguje on bez oplat karty euronetu.
    Nie jestem pewna czy to jest tozsame z tym ze za transakce karta mBanku nie
    bedzie pobrana prowizja. ? Lista bankomatow Euro-netu na stronie mBanku nie
    ulegla zmianie. Jesli ktos cos wie prosze o odpowiedz

  • 2. Data: 2003-03-09 09:59:01
    Temat: Re: czy w BPH moge korzystac z kart mBanku?
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    j...@w...pl wrote in news:7503.00000e68.3e6b0a39@newsgate.onet.pl:

> [...]
    > BPH z karty mBanku?. Dotychczas zylam w przekonaniu ze nie, ale
    > ostatnio na bankomatach BPH widnieje informacja ze obsluguje on bez

    Oj, cos chyba niedokladnie przeczytalas informacje...

    http://www.bphpbk.pl/f.php?i=413&om=menu_main&PHPSES
    SID=
    69b83dc2f7e15568002a2358a9ff390e

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-03-09 11:07:24
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (9 Mar 2003 10:32:42 +0100), j...@w...pl
    był(a) napisał(a):

> [...]
    >bankomatach BPH widnieje informacja ze obsluguje on bez oplat karty euronetu.

    A co pozwala Ci sądzić, że karty mBanku mają cokolwiek wspólnego z
    ,,kartami euronetu''? (Nie jestem pewny, czy Euronet wydaje swoje
    karty). W każdym razie, mBank jest obsługiwany ZTCW przez PolCard, a
    darmowość wypłat w bankomatach Euronetu to ich umowa z Euronetem.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/