  • 1. Data: 2008-02-03 16:46:28
    Temat: [MBank] Co się bardziej opłaca
    Od: Adam Barski <b...@g...com>

    Hej

    Mam proste pytanie, słyszalem o promocji w mbanku o darmowych
    wyplatach w zagranicznych bankomatach. Mam powiedzmy 1000 zł, i jade
    do Włoch, czy lepiej iść z tym do kantoru, czy wypłacić w bankomacie
    na miejscu

    Pozdrawiam
    Baracus

  • 2. Data: 2008-02-03 17:56:25
    Temat: Re: [MBank] Co się bardziej opłaca
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Adam Barski" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
[...]

    Przy duzych kwotach mozesz dostac niezle upusty w kantorze wiec wyjdzie
    taniej. Ale bezpieczniej wyjac sobie z bankomatu a kurs EUR w mbanku nie
    jest az taki zly. Co innego inne kursy - w przypadku np. chorwackich kun
    kupienie EUR w Polsce i wymiana w Chorwacji wychodzi duzo taniej niz
    wyjmowanie kun z bankomatu

  • 3. Data: 2008-02-04 18:37:30
    Temat: Re: Co się bardziej opłaca
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    . Co innego inne kursy - w przypadku np. chorwackich kun
    > kupienie EUR w Polsce i wymiana w Chorwacji wychodzi duzo taniej niz
    > wyjmowanie kun z bankomatu

    u mnie było inaczej, korzystniej było wypłacić kuny z bankomatu
    chorwackiego, niż kupić je w kantorze. Różnica niewielka ale parę
    groszy do przodu.
    mBank wg licznych opinii w necie ma dość korzystny przelicznik walut.

  • 4. Data: 2008-02-04 19:51:28
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "tompod@" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    groszy do przodu.
    mBank wg licznych opinii w necie ma dość korzystny przelicznik walut.

    Bo tu nie chodzi o kupowanie kun w kantorze znalazles kantor ktory je
    sprzedaje? Mbank dodaje marze 3% przy przeliczaniu innych walut niz EUR i
    tyle mniej wiecej bylem stratny przy wyciaganiu gotowki z bankomatu w
    stosunku do zakupu EUR (a nie kun!) w kantorze i wymianie ich na miejscu w
    Chorwacji na kuny. Przy malych kwotach to nie ma znaczenia ale jak sie chce
    oplacic pobyt: hotel czy kamping to mozna ladnych pare zlotych zaoszczedzic
    wiozac na ten cel Euro.

  • 5. Data: 2008-02-04 20:10:31
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "sensei" news:fo7q23$2e4$1@inews.gazeta.pl

    > Mbank dodaje marze 3% przy przeliczaniu innych walut niz EUR

    A nie przypadkiem 2%?