  • 11. Data: 2004-04-10 23:07:30
    Temat: Re: Co sądzicie o GE Capital Bank S.A. ?
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:c59g73$q97$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Taką kwotę na telefon ???
    > Wziąłbym na siebie, żonę, tęściową i uciekł z kraju :-)))
    > Toż prawie 5 mln EUR.

    No masz rację. Podkolorowałem o trzy zera.
    miało być 5 tyś lub 5000 . co kto woli.

  • 12. Data: 2004-04-10 23:32:16
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 11 Apr 2004 00:04:04 +0200, kam <X#k...@p...onet.pl.#X>
    wrote:

    >A nie lepiej spłacić bez oprocentowania? :)

    A jak GE nie będzie tak miłe i stwierdzi, że klient dostał numer
    konta, ale zgubił?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 13. Data: 2004-04-10 23:38:26
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > Prosić o ksero od razu.

    Ja jako klient nie muszę o to prosić. To do sprzedawcy należy by taką kopię
    klientowi udostępnił. Klient nie musi się na tym znać ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 14. Data: 2004-04-11 07:01:13
    Temat: Re: Co sšdzicie o GE Capital Bank S.A. ?
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Jarek Andrzejewski wrote:
    > A jak GE nie będzie tak miłe i stwierdzi, że klient dostał numer
    > konta, ale zgubił?

    Nie chodzi o numer konta a umowę.
    Niech udowodnią - jeśli klient nie podpisał że odebrał, to raczej im się
    nie uda.
    Inna sprawa że raczej podpisze. ;)

    KG

  • 15. Data: 2004-04-11 08:36:01
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 11 Apr 2004 01:38:26 +0200, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    wrote:

    >Ja jako klient nie muszę o to prosić. To do sprzedawcy należy by taką kopię
    >klientowi udostępnił. Klient nie musi się na tym znać ;)

    nie musi. Ale jak poprosi, to uniknie być możę "użerania" się z
    bankiem potem.
    Podobnie jak z zamykaniem rachunku: formalnie wystarczy dać
    wypowiedzenie pracownikowi banku, ale każdy chyba w tej grupie
    doradzi, żeby o potwierdzenie poprosić a także o potwierdzenie zwrotu
    kart, tokenów itp.
    --
    Jarek Andrzejewski