    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <s...@p...org>
    <b...@g...com>
    <ma8k5p$5uu$1@node1.news.atman.pl>
    <54c7eb39$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    <ma8rhf$ee4$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mae204$2gc$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <mae595$5mk$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <maecu4$dih$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Co pożyczali frankowcy
    Date: Fri, 30 Jan 2015 10:28:31 +0100

    Użytkownik "S" napisał w wiadomości grup
    >Tak, standard właśnie na tym polega, iż gdy wylecę z tego mieszkania
    >to mogę sobie iść do hotelu mieszkać do czasu znalezienia kolejnego.
    >Gdy osiągniesz poziom, w którym nagła zmiana mieszkania czy utrata
    >pracy nie będzie problemem - osiągniesz mój standard życia i tym
    >samym pewne oczekiwania obu stron. Tymczasem dla frankowców utrata
    >pracy to kosmiczny problem. W swoich mieszkaniach często też nie
    >mieszkają, bo wolą choć kilka zł za nie dostać i gnieść się z rodziną
    >itd.

    No miales niedawno post kolegi - mimo/dzieki kredytowi frankowemu
    odlozyl 160 tys.
    To na 8 lat splat rat starczy ...

    Dlaczego nie - kolega splaca zgodnie z umowa, i dopiero teraz rata
    kredytu przewyzsza rate zlotowkowa.
    I wynosi niewiele wiecej niz Twoje wynajmowanie.

    Tak naprawde "oplacalnosc" bedzie zalezala od przyszlego rynku.
    Jesli bedzie na nim duzo pustostanow, to najem bedzie sie oplacal,
    jesli malo, to najem bedzie drogi.
    Gdzies tam jeszcze jest czas zycia mieszkania - jak ktos kupil pod
    wynajem, to najemcy musza kredyt splacic, ale jak sie splaci, to ceny
    moga spasc.
    Wojny nie bedzie, to budynek moze 100 lat zysk przynosic ... chyba ze
    ta wielka plyta zacznie sie walic ...

    J.