    From: S <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co pożyczali frankowcy
    Date: Thu, 29 Jan 2015 23:35:51 +0100
    <ma5via$9g1$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ma8esu$vmu$1@node1.news.atman.pl>
    <54c7ca38$0$2660$65785112@news.neostrada.pl>
    <ma8j5l$c5s$1@node2.news.atman.pl>
    <54c7f101$0$3745$65785112@news.neostrada.pl>
    <ma8sn2$mdf$1@node2.news.atman.pl>
    <54c80606$0$2653$65785112@news.neostrada.pl>
    <mae0a4$g6$1@node1.news.atman.pl>
    <54ca91d1$0$2658$65785112@news.neostrada.pl>
    <mae514$5g5$1@node2.news.atman.pl>
    <54ca9fba$0$3752$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2015-01-29 o 22:01, J.F. pisze:
    > Byli tacy, co chcieli uciec ale placic do konca umowy, czy nawet z gory
    > zaplacic brakujace miesiace ... a tu sie nie da.

    Nie ma więc podstaw by uważać, że w przypadku innych umów będzie inaczej.

    > Typowe, ale w mniejszych miastach elektrocieplowni nie ma i trzeba grzac
    > samemu.

    Rozważam sytuację pod swoim kątem.

    > Stary sie zuzyl, a nowe tylko takie :-)

    Trudno - zużył się to będą mieli tylko zimną wodę.

    > wegiel tanszy, ale co - zainstalujesz sobie piec weglowy w lazience ?

    Nie wiem, nie korzystam z takich standardów.

    > Ale to nie twoj wybor, tylko dewelopera.

    Mój, bo są jeszcze inne mieszkania - gazowe.

    > A jak jutro zlotowka spadnie na pysk a pojutrze mieszkania skocza w gore
    > ? :-)

    I co?

    > Moze, ale jemu przeciez zalezy na dobrym lokatorze, ktory placi w
    > terminie itp :-)

    Nie bardzo, skoro stawia takie warunki. Klient nasz pan, a nie od razu
    stawiać go w roli oszusta.

    > Ty tez gdzies musisz mieszkac, bardziej niz on wynajac.

    W dziale nieruchomości jest więcej ogłoszeń niż w dziale motoryzacja. A
    samochodów pełno na ulicach.

    > Wystarczy pare % kiepskich lokatorow, zeby wlasciciele zaczeli na zimne
    > dmuchac.

    Pustostan z ratą kredytu w CHF i opłatami? Zamożni ci właściciele...
    Niech dmuchają.

    > A po trzecim sie zobaczy kto tu dyktuje warunki :-)

    Zobaczymy. Na razie jestem zadowolony.

    --
    Pozdrawiam