    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <2...@g...com>
    <ma5via$9g1$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ma8esu$vmu$1@node1.news.atman.pl>
    <54c7ca38$0$2660$65785112@news.neostrada.pl>
    <ma8j5l$c5s$1@node2.news.atman.pl>
    <54c7f101$0$3745$65785112@news.neostrada.pl>
    <ma8sn2$mdf$1@node2.news.atman.pl>
    <54c80606$0$2653$65785112@news.neostrada.pl>
    <mae0a4$g6$1@node1.news.atman.pl>
    <54ca91d1$0$2658$65785112@news.neostrada.pl>
    <mae514$5g5$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Co pożyczali frankowcy
    Date: Thu, 29 Jan 2015 22:01:41 +0100

    Użytkownik "S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-01-29 o 21:02, J.F. pisze:
    >To prawda, ale nadal płacisz abonament. Możesz dostać drugą sim,
    >jednak kradzież nie zwalnia Cię z płacenia.

    To juz OT, ale nie bylo tak lekko.
    Byli tacy, co chcieli uciec ale placic do konca umowy, czy nawet z
    gory zaplacic brakujace miesiace ... a tu sie nie da.
    W regulaminie zapis "i zobowiazuje sie do utrzymania aktywnej karty
    SIM".

    I nie wiadomo, czy chodzi/lo o zysk z przychodzacych rozmow, czy ze w
    zasadzie po zablokowaniu karty nie mozna pobierac abonamentu "za
    swiadczenie uslug telekomunikacyjnych" :-)

    Tak czy inaczej - karte potrafili zablokowac szybko. A wydac nowa tez
    w niedlugim czasie (1 godzina + 3 dni :-)

    >Tu raczej nie masz umowy na czas określony pod karą, jeśli odstąpisz.

    No chyba ze jakis tablet do karty, albo kredyt do konta :-)

    >Ja mam taką wajchę, że jak w lewo to ciepła leci, a jak w prawo to
    >zimna. Nie mam podgrzewacza czy baniaka. Ja to w rurach jakoś mam ;-)

    Typowe, ale w mniejszych miastach elektrocieplowni nie ma i trzeba
    grzac samemu.

    >Ale nie muszę ich wybierać, prawda ?;-)

    W tym przypadku chyba musisz - tzn w promieniu 20 km nie ma inaczej,
    no chyba ze pradem :-)

    >Tylko, że właściciel bojący się 40zł za Internet raczej nie będzie
    >miał nowoczesnego bojlera.

    Stary sie zuzyl, a nowe tylko takie :-)

    >Poza tym podobno węgiel jest tańszy niż co, a rower od samochodu,
    >jednak niektórzy wolą drożej.

    wegiel tanszy, ale co - zainstalujesz sobie piec weglowy w lazience ?

    >W Gdańsku swego czasu była katastrofa wywołana wybuchem gazu. Może
    >dlatego jesteśmy szczególnie drażliwi na tym punkcie.

    To jest akurat moda ogolnopolska.

    >Poza tym mam wrażenie, iż jest higieniczniej z płytą - łatwiej
    >czyścić, nie czuć spalenizny itd.

    Ale to nie twoj wybor, tylko dewelopera.

    >Stać mnie na kupno za gotówkę, ale po co? Czasami lepiej mieć tę
    >gotówkę niż w mury włożyć.

    A jak jutro zlotowka spadnie na pysk a pojutrze mieszkania skocza w
    gore ? :-)

    >A czwarty zgodzi się na wszystko, bo plantacja marihuany w wynajętym
    >zarobi na wszystko ;-)

    A tak dobrze wygladal, chwalil sie praca, nie krzywil na 2500 zl
    kaucji ... a rachunek za prad zostawil na 5000 :-)

    >Nie zamierzam się szarpać po sądach.

    Inni tez nie zamierzaja ... wystarczy poleconych nie przyjmowac :-P

    >Kwestia analizy dlaczego tak się dzieje. Może przez właściciela?

    Koniec studiow, wakacje, inna praca, ukochany ... no i wlasne
    mieszkanie na kredyt ...

    >Bo ja mogę zakładać parę lat, właściciel może mieć inne zdanie.

    Moze, ale jemu przeciez zalezy na dobrym lokatorze, ktory placi w
    terminie itp :-)

    >Więc jest skazany na desperatów. Wkrótce dojdzie do wniosku, że
    >lepiej trzymać pustostan.
    >Do wyboru są setki mieszkań. Nie sądzę, by był z tym problem. To
    >właściciel musi sprzedać swój towar, a nie ja.

    Ty tez gdzies musisz mieszkac, bardziej niz on wynajac.

    >Cały czas zakładasz, że lokator jest oszustem, a właściciel
    >krystaliczny. Tak nie jest.

    Wystarczy pare % kiepskich lokatorow, zeby wlasciciele zaczeli na
    zimne dmuchac.

    >Uwolnię go od problemu, udam się na drugie czy trzecie umówione tego
    >dnia mieszkanie.

    A po trzecim sie zobaczy kto tu dyktuje warunki :-)

    J.