    From: S <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co pożyczali frankowcy
    Date: Thu, 29 Jan 2015 21:30:51 +0100
    <4...@g...com>
    <s...@p...org>
    <3...@g...com>
    <s...@p...org>
    <b...@g...com>
    <ma8k5p$5uu$1@node1.news.atman.pl>
    <54c7eb39$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    <ma8rhf$ee4$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mae204$2gc$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>

    W dniu 2015-01-29 o 21:26, Kris pisze:
    > Wiesz co Szymon im więcej Ciebie czytam tym mniej rozumię. Wynajmujesz gdzieś w
    Trójmieście mieszkanie za 1700zł impiszesz o "standardzie" itp. Znam lokalny
    rynek(lokalny to i 3 miasto zachacza) i myślę że ten Twój standard w Trómiejskim
    wynajętym mieszkaniu to dokładnie coś porównywalnego z moim "komunalnym"( a myślę że
    i gorzej). Wydaje mi się że nie bardzo wiesz o czym piszesz pisząc " standard" i za
    chwilë że godzinę tracisz na dojazdy do pracy. Bez urazy alevtrochę się
    zafiksowałeś.

    A czego nie rozumiesz?

    Tak, płacę 1200zł+opłaty. Razem ok. 1700. Za opłaty uważam totalne
    koszty z netem włącznie. Przymorze. Ok. pół godziny do pracy - do
    Wrzeszcza. W dwie strony - godzina. Wliczając dojście na przystanki, bo
    to od drzwi do drzwi. Wcześniej mieszkałem na Jelitkowskim Dworze. Skoro
    znasz lokalny rynek to bez problemu wiesz o czym mówię.

    --
    Pozdrawiam