  • 1. Data: 2005-04-22 18:31:03
    Temat: Co na konferensji ebay.pl powiedziano o PayPalu?
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    Czy moze powiedziano, czy zostanie uruchomiony?

  • 2. Data: 2005-04-22 18:49:29
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia 22 Apr 2005 20:31:03 +0200, gilberto
    <g...@p...onet.pl> napisał:

    > Czy moze powiedziano, czy zostanie uruchomiony?

    zajrzyj na gospodarka.gazeta.pl

    --
    Niech żyją ci, co powinni, a resztę niech trafi szlag!
    <prywatnie pisz do mnie na serwer pocztowy gazeta.pl>

  • 3. Data: 2005-04-22 18:53:49
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-04-22 20:31, gilberto wrote:

    > Czy moze powiedziano, czy zostanie uruchomiony?

    Nie wiem co powiedziano, ale powiem co wiadomo od jakiegoś czasu, że
    będzie za 2-3 miesiące.

    --
    Peet

  • 4. Data: 2005-04-22 19:05:44
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Nie wiem co powiedziano, ale powiem co wiadomo od jakiego? czasu, że
    >będzie za 2-3 miesi?ce.

    WIadomo wszystkim poza kadra ebay.pl chyba. Cytat z
    powyzszego/ponizszego linku do gazety:
    "Drugi zawód polskich internautów to brak w polskim serwisie eBay
    specjalnego systemu internetowego PayPal ułatwiającego rozliczenia
    finansowe między handlującymi i bardzo popularnego w USA oraz innych
    krajach, w krórych działa eBay. PayPal należy do eBay. Kiedy
    korporacja wprowadzi PayPal na polski rynek? Nie wiadomo. - Będziemy
    starali się to zrobić - powiedział nam tylko Przemysław Pluta, szef
    marketingu polskiego eBay. Pół roku? Rok? Dwa lata? - Naprawdę trudno
    mi powiedzieć - rozłożył ręce menedżer. "

    Pzdr.
    Lack