  • 1. Data: 2009-01-01 07:52:06
    Temat: Re: Co kupic na 10-12 miesiecy?
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Huascar pisze:
    > Witam!
    >
    > Chcialbym poznac wasze opinie na temat spolek w ktore moznaby
    > zainwestowac na jakies 10-12 miesiecy. Co polecacie i dlaczego?
    >
    > pozdrawiam
    >

    > H.

    kawalek ziemi (co by sie mozna bylo okopac), kalach i wiadro naboi.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 3. Data: 2009-01-05 22:29:55
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "Huascar" <h...@i...eu> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Chcialbym poznac wasze opinie na temat spolek w ktore moznaby zainwestowac
    > na jakies 10-12 miesiecy. Co polecacie i dlaczego?
    >
    > pozdrawiam

    Samochód, ale nie z #1 ręki.

  • 4. Data: 2009-01-05 22:46:32
    Od: "SERG" <m...@p...fm>

    Konserwy i kasze

  • 5. Data: 2009-01-06 08:43:06
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "skippy" <s...@t...mercury> wrote in message

    > Użytkownik "Huascar" <h...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Samochód, ale nie z #1 ręki.

    No chlopie ale walnales jak lysy grzywka...
    Samochod to ostatnia rzecz w ktora sie inwestuje.....

  • 6. Data: 2009-01-06 09:54:47
    Od: s...@g...com

    On 5 Sty, 22:10, "Huascar" <h...@i...eu> wrote:
> [...]
    >
    > Chcialbym poznac wasze opinie na temat spolek w ktore moznaby zainwestowac
    > na jakies 10-12 miesiecy. Co polecacie i dlaczego?

    jak widze znow takie pytania to nie wiem co myslec !
    chyba ze to podpucha ?

    choc tym razem nie ma odwaznych, 'wszyscy' juz wiedza ze
    jestesmy w trendzie spadkowym a przyszlosc jest beznadziejna
    to tez daje do myslenia ...

    Napisze przewrotnie ze nie kupowalbym bym akcji spolek ktorym Banki
    dostarczyly bardzo ciekawe produkty ... tylko ktore to ? :-) Akcji
    tych
    Bankow tez raczej nie, jak juz to tych duzych Bankow. Albo
    Netia

    Ja tam kupilem sobie akcje pewnej spolki Wiednia ale to ja :-)

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-01-06 12:02:57
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    s...@g...com napisał(a):

> [...]
    > Netia
    >
    > Ja tam kupilem sobie akcje pewnej spolki Wiednia ale to ja :-)

    Co myslicie o Millenium?

  • 8. Data: 2009-01-06 13:49:43
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > s...@g...com napisał(a):
    > Co myslicie o Millenium?

    Drastycznie dostal po dupie...Nawet jak wyniki beda gorsze to juz dawno
    zdyskontowane w cenie.....
    Ja wczoraj wzialem Trakcje Polskie po 4,04zl a przed Nowym Rokiem zalapalem
    sie na super tani Getin.....

  • 9. Data: 2009-01-06 14:17:31
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>

    > Co myslicie o Millenium?

    Beznadziejnie glupio agresywny bank w ostatnich latach.
    A jesli chodzi o akcje MIL, to wiesz, w koncu to bank.. Pewnie troche
    sobie kurs odbije.
    Popatrz na wykres, ja bym poczekal i lypal w ktora strone pojdzie. Masz
    inne banki poki co..

    --
    eost.

  • 10. Data: 2009-01-06 14:45:14
    Od: "Bartt" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    eost <eost[NOSPAM]@o2.pl> napisał(a):

> [...]
    > sobie kurs odbije.
    > Popatrz na wykres, ja bym poczekal i lypal w ktora strone pojdzie. Masz

    Dzisiaj duze obroty na MIL, pewnie niedługo kurs wyznaczy kierunek ?