  • 1. Data: 2009-01-05 18:15:47
    Temat: jołk
    Od: "Jarek" <j...@c...mysite.pl>

    Pierwszego dnia szkoły, przed rozpoczęciem lekcji, nauczycielka przedstawia
    nowego ucznia amerykańskiej klasie:
    - To jest Sakiro Suzuki z Japonii.
    Lekcja się zaczyna. Nauczycielka mówi:
    - Dobrze, zobaczymy jak sobie radzicie z historią. Kto mi powie czyje to
    słowa: "Dajcie mi wolność albo śmierć"?
    W klasie cisza jak makiem zasial, tylko Suzuki podnosi rękę i mówi:
    "Patrick Henry 1775 W Filadelfii."
    - Bardzo dobrze Suzuki. A kto powiedział: "Państwo to ludzie, ludzie nie
    powinni więc ginąć"?
    Znowu wstaje Suzuki: "Abraham Lincoln 1863 w Waszyngtonie."
    Nauczycielka spogląda na uczniów z wyrzutem i mówi:
    - Wstydźcie się. Suzuki jest Japończykiem i zna amerykańską historię lepiej
    od Was!
    W klasie zapadła cisza i nagle słychać czyjś głośny szept:
    - Pocałuj mnie w dupę pieprzony Japończyku.
    - Kto to powiedział? - krzyknęła nauczycielka. Na to Suzuki podniósł rękę i
    bez czekania wyrecytował: "Generał McArthur 1942 w Guadalcanal oraz Lee
    Iacocca 1982 na walnym zgromadzeniu w Chryslerze."
    W klasie zrobiło się jeszcze ciszej i tylko dało się usłyszeć cichy szept:
    "Rzygać mi się chce..."
    - Kto to był?! - wrzasnęła tym razem nauczycielka. Na to oczywiście Suzuki
    szybko odpowiedział: "George Bush senior do japońskiego premiera Tanaki w
    1991 podczas obiadu."
    Jeden z naprawdę już wkurzonych uczniów wstał i powiedział kwaśno: -
    Obciągnij mi druta!
    Na to nauczycielka zrezygnowanym tonem
    - To już koniec. Kto tym razem?
    - Bill Clinton do Moniki Levinsky w 1997 roku w Gabinecie Owalnym w Białym
    Domu - odparł Suzuki bez drgnienia oka
    Na to inny uczeń wstał i krzyknął: - Suzuki to kupa gówna!
    Na co Suzuki: - Valentino Rossi w Rio na Grand-Prix Brazylii w 2002 roku
    Klasa już całkowicie popada w histerię, nauczycielka mdleje, gdy
    otwierają się drzwi i wchodzi dyrektor: - Cholera, takiego burdelu to ja
    jeszcze nie widziałem
    Suzuki: - Leszek Miller do wicepremiera Hausnera na posiedzeniu komisji
    budżetowej w Warszawie w 2003 roku.

  • 2. Data: 2009-01-05 19:27:25
    Temat: Re: jołk
    Od: "Kola" <G...@o...pl>

    Jak tak to też coś wrzucę :P

    Dwóch pedałów leci samolotem!
    - Nagle jeden do drugiego- chodź to zrobimy
    - No co ty tyle ludzi, przecież wszystko będzie widać- odpowiada drugi
    - Co ty tu każdy jest czymś zajęty nawet nie zauważy
    - Nie no wytrzymaj bo ja się krepuje
    - Ale popatrz poproszę o długopis i nawet nikt nie zareaguje
    -Zaczyna mówić - przepraszam czy nie ma ktoś pożyczyć długopisu?
    Nikt nie reaguje, facet prosi jeszcze głośniej i nic!
    - Wiec kolega się zgodził i zrobili co swoje!
    - Lądują na lotnisku stuardessa wszystkich wypuszcza tylko na pierwszym
    siedzeniu siedzi dziadek cały zarzygany- ona na to- nie mógł pan poprosić o
    foliówkę? A dziadek na to: Jeden poprosił o długopis to go wyruchali!