  • 1. Data: 2009-01-05 15:38:30
    Temat: WIG20 idzie w gore
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    WIG20 idzie w gore, moze jutro faktycznie sie odbije i zacznie sie hossa?
    Poprawia sie tez zlotowka...ale jeszcze powoli.

    Pester
    PS. Na Trzech Kroli wszystko mozliwe.
    Przeciez przyniosa mirre, kadzidlo i ZLOTO.

  • 2. Data: 2009-01-05 16:04:39
    Temat: Re: WIG20 idzie w gore
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pester
    > PS. Na Trzech Kroli wszystko mozliwe.
    > Przeciez przyniosa mirre, kadzidlo i ZLOTO.

    Wystarczyło Ci tylko około 100p?

    :)

  • 3. Data: 2009-01-05 16:07:08
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "skippy"

    > Wystarczyło Ci tylko około 100p?
    >
    > :)

    No wiesz, ja w koncu jestem patriota, a ten WIG20 to je nasz...

    Pester

  • 4. Data: 2009-01-05 16:09:33
    Od: "Kola" <G...@o...pl>

> [...]
    >
    > Pester
    > PS. Na Trzech Kroli wszystko mozliwe.
    > Przeciez przyniosa mirre, kadzidlo i ZLOTO.

    Zobaczymy jak zachowa się przy oporze 1915 ptk. Bynajmniej futures ma taki
    opór. Ale dzisiejsze wzrosty są imponujące.
    Jak myślicie, kiedy jest najlepszy moment aby wystawić opcję put na WIG20?

  • 5. Data: 2009-01-05 16:23:44
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Poprawia sie tez zlotowka...ale jeszcze powoli.

    w stosunku niby do czego? korony czeskiej?

    Zyga

  • 6. Data: 2009-01-05 17:23:33
    Od: Mariusz Drabak2 <m...@m...net.eu>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Pester" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wystarczyło Ci tylko około 100p?
    >
    > :)

    Jak wszyscy piszą satyryczne komentarze to ja też
    http://wiadomosci.onet.pl/1890815,10,mf_deficyt_budz
    etu_po_xii_wyniosl_23_4-23_8_mld_zl,item.htmlhttp://
    wiadomosci.onet.pl/1890815,10,mf_deficyt_budzetu_po_
    xii_wyniosl_23_4-23_8_mld_zl,item.html

    w ciągu jednego miesiąca mamy prawie 50% deficytu

  • 7. Data: 2009-01-05 22:23:18
    Od: "skippy" <s...@t...mercury>

    > "skippy"

    > No wiesz, ja w koncu jestem patriota, a ten WIG20 to je nasz...
    >
    > Pester

    Ze dwa posty temu (Twoje) był juz Armageddon, więc przesdzaiłeś, i to mocno,
    dwa posty temu albo teraz.

  • 8. Data: 2009-01-05 22:48:37
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "skippy"

    > Ze dwa posty temu (Twoje) był juz Armageddon, więc przesdzaiłeś, i to
    > mocno, dwa posty temu albo teraz.

    Armageddon byl jest i bedzie ale wlasnie mamy Trzech Kroli.

    Pester