  • Data: 2002-07-24 13:28:33
    Temat: Re: Co PEKAO SA - czesc III
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy naprawdę w tym małym mieście w Lubelskiem (co to za miasto, sam
    > mieszkam w Puławach) nie ma bankomatu PKO BP, a jest Pekao SA??? Trochę
    > dziwne.

    a tak z ciekawosci - jak to jest z tymi bankomatami PKO BP??? W warszawskim
    metrze jeszcze nigdy nie udalo mi sie wyplacic innej kwoty niz 50 zl.To samo
    w HICie na Kabatach (Wawa). W innych mejscach to samo. Raz jeden jedyny kolo
    Gieldy w tym budynku co BGK udalo mi sie 40 zl. wyplacic.
    Czy jest na to jakis sposob?