  • Data: 2002-07-24 13:18:39
    Temat: Re: Co PEKAO SA - czesc III
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ** Robert K.** wrote:

    > Raczej odpada: niskie oprocent., drogi rach. internet. Zalety: duzo
    > oddzialow

    Ja myślę, że ideału nie ma. W przypadku e-pko bardzo ważnym argumentem
    jest ilość bankomatów i oddziałów, oraz obecność tokena. Jeśli te rzeczy
    się podsumuje (plus darmowe przelewy, choć żona nie korzysta), to
    wychodzi całkiem przyzwoicie. Podam przykład - co z tego, że konto w
    mbanku jest bezpłatne, jak wystarczy 3 razy polecieć do bankomatu
    non-euronet i już jest tyle, co za takie e-pko?

    Czy naprawdę w tym małym mieście w Lubelskiem (co to za miasto, sam
    mieszkam w Puławach) nie ma bankomatu PKO BP, a jest Pekao SA??? Trochę
    dziwne.

    Ja osobiście brałbym fortisa, a jeśli żona często WPŁACA gotówkę, to
    e-pko. Bo inaczej za 2 wpłaty zapłaci 7 zł i tyle samo wyjdzie.

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *