  • 11. Data: 2005-05-06 15:35:12
    Temat: Re: City Bank wciąż przysyła mi jakąś korespondencję
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "XHS" <x...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:d5fhc9$1ks$1@korweta.task.gda.pl...

    > Denerwuje mnie to. Może ich do Sądu podać?

    moze jakies gazety zainteresuj? banki nie lubia takich artykulow i nagle
    wszystko zaczyna dobrze dzialac.

  • 12. Data: 2005-05-06 16:07:52
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-06 17:33- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Peet,
    wyłuszczający(a) się następująco:

    Urban legend

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 13. Data: 2005-05-06 16:18:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    yayco said the following On 2005-05-06 18:07:
    [...]

    > Urban legend

    No popatrz to widocznie te relacje w telewizorni widziałem po pijaku :-)
    KJ

  • 14. Data: 2005-05-06 16:50:11
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-06 18:18- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Kamil
    Jońca, wyłuszczający(a) się następująco:

    > No popatrz to widocznie te relacje w telewizorni widziałem po pijaku :-)
    > KJ

    Uwierzę jak zobaczę prawomocne orzeczenie sądu.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 15. Data: 2005-05-06 17:46:06
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 06 May 2005 18:50:11 +0200,
    osoba podpisana: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    napisała:
> [...]
    [...]
    > Uwierzę jak zobaczę prawomocne orzeczenie sądu.

    No to będziesz musiał do Łodzi się przejechać.
    http://serwisy.gazeta.pl/metroon/1,0,139580.html

    KJ

    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day

  • 16. Data: 2005-05-06 18:17:54
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-06 19:46- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Kamil
    Jonca, wyłuszczający(a) się następująco:
> [...]
    > osoba podpisana: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    > [...]
    >>

    > No to będziesz musiał do Łodzi się przejechać.

    Chyba rzeczywiście bym musiał, i to wcale nie wiem czy nie na próżno, bo
    artykuł pod tym linkiem mówi o nieprawomocnym orzeczeniu I instancji.
    Ciekawe czy sprawa dotarła do SN
    Aby nie wchodzić w zbędne koszta, przyjmę, że nie miałem racji i przy
    jakieś okazji postaram się sprawdzić jak się sprawa skończyła.
    Jedyne co mnie nurtuje, że od tego orzeczenia przeszło już 5 lat, a
    jakoś nie słychać o podobnych.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 17. Data: 2005-05-06 18:38:51
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "taora" <t...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "XHS" <x...@t...pl> napisał w wiadomości

    > moze jakies gazety zainteresuj? banki nie lubia takich artykulow i nagle
    > wszystko zaczyna dobrze dzialac.

    Taaa, znasz dowcip o akwizytorze citi udającym złodzieja? Ten dowcip powstał
    dwa pokolenia temu, w Stanach. Skoro tak działają od lat, to znaczy, że im
    się to kalkuluje. BTW to sam też jestem wkurzony nieprawdopodobną ilością
    makulatury z citi i nieustannym nękaniem telefonicznym.

    T.

  • 18. Data: 2005-05-06 20:36:48
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > znaczy, że im się to kalkuluje. BTW to sam też jestem wkurzony
    > nieprawdopodobną ilością makulatury z citi i nieustannym nękaniem

    Do tego żeby im było łatwiej w nowych umowach do kart trzeba wyrazić zgodę
    na przetwarzanie danych w celach marketingowych. Dopiero później można
    cofnąć zgodę. Zawsze można też próbować to wykreślić...

  • 19. Data: 2005-05-07 08:13:19
    Od: "taora" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > się to kalkuluje. BTW to sam też jestem wkurzony nieprawdopodobną ilością
    > makulatury z citi i nieustannym nękaniem telefonicznym.

    no nie wiem, jak potrafilam sobie poradzic z tym, zeby sie ode mnie
    odczepili po zamknieciu 2 rkow - swojego i meza.

  • 20. Data: 2005-05-07 09:15:26
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 6 May 2005 12:44:05 +0200, XHS naskrobał(a):

    > miałem kiedyś konto w Banku Handlowym...
    > zrezygnowałem z niego pare lat temu (dobrze zrobiłem ;))
    >
    > Ponieważ po połączeniu z CITY nadal wysyłali mi korespondencje, złożyłem na
    > piśmie
    > prośbę o usunięcie moich danych osobowych....
    >
    > Ale... od pół roku znowu dostaję od nich pisma!
    > Jakieś informacje, o zmianach regulaminu dla posiadaczy konta itp.
    >
    > Denerwuje mnie to. Może ich do Sądu podać?

    Tak możesz ich podać do sądu - odszkodowanie kilka do naście tysięcy zł w
    zależności od okoliczności i zasobności sprawcy - radze przejść się do
    kancelari specjalizującej się w tego typu sprawach.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org