  • 1. Data: 2005-05-06 09:32:39
    Temat: Obnizki w Millennium od 1.06
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Zlecenie stale i Platnosci za rachunki beda darmowe w przypadku platnosci
    na rachunki Millennium, a na rachunki zewnetrzne beda kosztowac 0,50 dla
    konta Millekonto i darmowe dla Millekonta Premium.

    Telefoniczne przelewy jednorazowe beda po 0,50 przy uzyciu automatycznego
    systemu, a po 2 zl przy korzystaniu z pomocy konsultanta (dla Millekonta
    Premium przelewy telefoniczne i internetowe bez zmian - za darmo).

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2005-05-06 10:27:57
    Temat: Re: Obnizki w Millennium od 1.06
    Od: jacost <j...@...pl>

    Radoslaw Dabrowski napisał(a):
    > Zlecenie stale i Platnosci za rachunki beda darmowe w przypadku
    > platnosci na rachunki Millennium, a na rachunki zewnetrzne beda
    > kosztowac 0,50 dla konta Millekonto i darmowe dla Millekonta Premium.

    Jako przypadkowego posiadacza Millekonta Premium ucieszyło mnie to, bo 2
    zł za wykonanie zlecenia stałego mocno nie licowało z darmowymi
    przelewami jednorazowymi...

    J.