  • Data: 2018-06-14 19:54:28
    Temat: Re: Citiphone
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-14 o 18:53, J.F. pisze:
    > Citi znow zmienia cennik i regulamin
    >
    > https://online.citibank.pl/dokumenty.html#Karty-Kred
    ytowe

    > Co mnie zaniepokoilo ...
    > "Opłata za możliwość korzystania przez Klienta z usługi
    > bankowości telefonicznej CitiPhone"
    >
    > Za mozliwosc ...
    >
    > Co prawda to bylo jeszcze w poprzednim cenniku ... i jakos nie popbierali,
    > ale teraz regulaminy pozmieniaja.
    >
    > Poberaja za karte Simplicity ?

    Przypuszczam, że jak się zdefiniuje kod dla CitiPhone to mogą pobierać.

    Już tu pisałem. Dopisałem żonę do konta, przysłali kartę debetową i
    próbowała w oparciu o jej numer aktywować dostęp. Po dwóch nieudanych
    próbach (dzień po dniu, ale pechowo zawsze w czasie przetwarzania, czego
    nie skojarzyłem) zadzwoniła (bo pisało teraz nie można, jak problem
    będzie się powtarzać to zadzwoń).
    Skutkiem ubocznym było wcale nie zamierzone aktywowanie CitiPhone i pobrali.
    Nigdzie nie znalazłem możliwości deaktywacji to napisałem co jest
    zgrane, że za uzyskanie dostępu do konta szarpnęli kasę.
    Z odpowiedzi wynikało, że kasują i będą kasować co miesiąc za samą
    potencjalną możliwość zadzwonienia, ale skoro mi zależy to wyłączają
    usługę - ale tej raz pobranej kwoty nie zwrócili.
    P.G.