  • Data: 2018-06-18 16:14:01
    Temat: Re: Citiphone
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-18 o 15:31, Akarm pisze:

    > Wydaje mi się, że poprzednio było o opłatach za korzystanie z Citiphone,
    > a nie za umożliwienie korzystania.

    Poprzednio było podobnie.
    Od października 2014 było:
    -----
    OPŁATY
    Możliwość korzystania z serwisu CitiPhone:
    6 zł miesięcznie (jeśli jednak korzystasz z bankowości on-line, możesz
    zrezygnować z opłaty za obsługę przez infolinię pisząc do nas w Citibank
    Online. Zawsze możesz zadzwonić do CitiPhone, żeby aktywować i zastrzec
    kartę lub skorzystać z Automatycznego Bankiera)
    -------
    A teraz takiej informacji nie widzę.

    --
    Akarm