  • Data: 2021-03-17 13:13:28
    Temat: Re: [Citibank] wypowiadają karty?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 17 marca 2021 o 12:13:35 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):

> [...]
    samej "galerii" w kantorku mBąka żona załatwiła sprawy ze spadkiem po teściowej.
    > Nie wiem, chyba nawet nie próbowali. Ja to w ogóle żyję (mylnym chyba?)
    > przekonaniu, że w tych galeriach to jest bankomat i telefon bez żywej
    > obsługi.

    Przekonanie mylne.
    Placówka jak placówka - a nawet lepsza, bo zwykle czynna tak jak galerioza, ew.
    godzinkę krócej - czyli np. do 22, ew. do 21, a nie jak te, co się wchodzi z ulicy -
    do 17:30.
    Białko jest (choć z powodu 11 czy 12-godzinnych szycht wieczorami bywa mocno
    nieświeże - widać nie opłaca im się przychodzić codziennie na 6 godzin), bankomaty,
    komputery.
    Hmmm, to z tym telefonem do dzwonienia za darmo do banku to coś mi się przypomina,
    ale nie mogę sobie przypomnieć, gdzie to widziałem...
    A z komputerami w placówkach jest też śmiesznie - widziałem tak w ING - stoją sobie
    komputery dla klientów, żeby sobie za darmo porobić przelewy, bo zlecane "w okienku"
    płatne - no i co, przyszła babcia i pan zamiast ją skasować za to, że sam wprowadzi
    przelew do komputera, stał przy niej (miała szczęście bo było rano i nie było innych
    klientów - choć pewnie to nie szczęście, a wyrafinowanie ;) i po kolei jej pokazywał,
    co ma gdzie wpisać ;>

    > Ciekawe jak się załatwia takie sprawy mieszkając w Lesku.

    Wycieczka do Krakowa.
    Wracałem tak z Bieszczad, pociąg Ustrzyki Dolne (a może to nawet Krosno było) -
    Kraków (chyba Główny, a nie Płaszów) - a potem w pośpiech - jak cię mogę, 14 wagonów
    ciągniętych przez ET22 - przez Radom do DC.
    W stronę Bieszczad było wygodniej, bezpośredni z DC do Rzeszowa i Zagórza, ze zmianą
    lokomotywy na spalinową (drugi raz przeżyłem coś takiego jadąc do Zgorzelca -
    wysiadałem na Miasto, ale potem byliśmy na spacerze przy "głównym" dworcu i jakoś tak
    mam do dziś wspomnienie jakiegoś niesamowitego mostu nad Nysą - ale może mi się tylko
    zdawało).
    W każdym razie pojechać warto, bo jak ktoś ma konto w citku to może tam być sporo
    kasy ;>
    A ogólnie w Lesku to skarbonka, żubr albo lokalna spółdzielnia (może nawet nie taka
    lamerska, np. rzeszowski bank spółdzielczy wydaje DC - w 2015 się mówiło, że to karty
    dla nowej władzuchny) - chyba że ktoś jest "nowoczesny" to sobie "przez internet"
    założy jakiś wynalazek i potem bankomatu szuka kilometrami ;>