  • Data: 2021-03-16 15:29:37
    Temat: Re: [Citibank] wypowiadają karty?
    Od: Mac Ka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 16 marca 2021 o 15:12:17 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > W mojej umowie z citkiem jest ładny zapis, że karta jest bezpłatna "na wieki" - ale
    też drugi, nieco brzydszy, że bank może w każdej chwili wypowiedzieć umowę BEZ
    PODANIA POWODU, jedynie z 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia.
    > A może to jest jest klauzula niedozwolona?

    Od dlugiego czasu juz nie sledze na biezaco zmian w prawie, ale faktycznie ustawa o
    kredycie konsumenckim daje takie prawo kredytodawcy. Kiedys czeste byly zapisy w
    umowa, ktore mowily o waznych przyczynach.

    > W ogóle umowy citka są śmieszne. Swego czasu żona miała simplicity - żeby dostać
    telefon - wtedy ta KK była całkowicie bezpłatna wg TOiP - ale "mimo" zapisów w TOiP
    ni stąd ni zowąd w umowie też był zapis o tym, że ta KK jest bezpłatna na zawsze.
    Ciekawe, co by się stało po zmianie TOiP?
    > Albo przy zmianie typu karty - mi citek zamienił bezpłatnego golda na równie
    bezpłatną platynę.

    Citi dotrzymuje slowa, wiec jak masz, ze bez oplat to zostaje bez oplat. Kiedys nawet
    przy zmiani karty przysylali pismo potwierdzajace, ze nowa karta bedzie bez oplat.
    Sam tak wymienialem. Teraz mam 2 kart z Citi sprzed 30.11.2018 ;). Na szczescie mi
    nie moga skladac propozycji wymieny karty, bo wycofalem zgode na przetwarzanie danych
    w celach marketingowych :).

    MK