    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank i reklamacje - znowu duża pochwała ode mnie
    Date: Thu, 09 Aug 2007 19:36:11 +0200

    Bartosz 'xbartx, Nowakowski napisał(a):
    > Ja w Rajfim lepszą przygodę miałem/mam. Wnioskowałem o MC dokoła
    > świata w zasadzie przeniesienie karty do Rajfiego. Wszystko ok
    > podpisałem umowę przyniosłem wyciągi i za tydzień ma być karta. Dzwonię
    > po około 14 dniach i Pani mówi, żeby jutro zadzwonić to będzie decyzja?!
    > Dzwonię i dostaje info, że karta się robi i będzie tak szybko jak
    > poczta się postara. 3 dni jest w skrzynce list z Rajfiego. Otwieram
    > jest regulamin i TOiP no i jest też regulamin Uniqa czy jakoś tak
    > (towarzystwo ubezpieczeniowe) a karta - tak jest tylko, że MC UEFA
> [...]

    No coz... a u mnie przeniesienie karty do ING zajelo 2 dni... :) W srode
    bylem w banku, wypelnilem wniosek, zanioslem wyciagi z poprzedniej
    karty. Dzisiaj dostalem telefon, ze decyzja jest pozytywna i ze mam
    przyjsc podpisac umowe. Tyle, ze akurat poczekam kilka dni (tak sie
    umowilem) bo w ten sposob uda mi sie najkorzystniej ustawic okres
    rozliczeniowy.

    A to wszystko w ramach ucieczki z Multi :) Zreszta Multi to interesujacy
    bank... dzwonie zapytac sie jak mozna zamknac konto walutowe, pani
    informuje ze przyjmie dyspozycje telefoniczna ale mowi tez zebym wyslal
    wypowiedzenie pisemne (po kiego wuja wiec ta dyspozycja telefoniczna
    skoro nic to nie daje?). Zapytalem wiec czy maja jakies specjalne
    szablony wypowiedzenia i czy moze mi taki przeslac (np. mailem).
    Uslyszalem, ze nie i zebym napisal normalnie na kartce. Tak tez zrobilem
    i wyslalem. Po tygodniu przyszedl poczta (zwykla) szablon dotyczacy
    wypowiedzenia rachunku walutowego :D Czekam teraz czy mi to konto zamkna
    czy tez nie. Jesli po 30 dniach (okres wypowiedzenia) zamkna
    bezproblemowo to konto glowne i oszczednosciowe rowniez zamkne
    korespondencyjnie. KK zamykam juz niebawem jak tylko dostane do lapek
    karte ING. Fundusze mam teraz w mBanku (a w zasadzie sam rachunek, bo
    patrzac na obecne wyniki fundusy i sytuacje na swiecie nie mam zamiaru
    inwestowac w fundusze), podobnie jak i eMax+.

    Przyszlosc odnosnie KK wyglada natomiast nastepujaco : karte Millenium
    bede sobie zmienial na karte Millenium i w ten sposob (jesli nic sie nie
    zmieni) bede mial ja darmowa, karte Citi mam nadzieje ze mnie zwolnie z
    oplaty (a jak nie to z niej zrezygnuje i wypelnie wniosek o nowa), na
    ING wymagany jest niski obrot wiec pewnie wykrece go sobie bezproblemowo
    i karte takze bede mial darmowa, natomiast karte Raiffeisen (na razie
    mam MC Europa) zmienie sobie na Mistrzowska i bedzie lezala sobie w
    szafie jako rezerwowa (poswiece 25zl/rok jako kibic). Ewentualnie
    skonsoliduje karte ING oraz Raiffeisen w jedna kiedy bedzie konczyla sie
    ich waznosc. Hah ! :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos