  • Data: 2019-04-01 14:34:54
    Temat: Re: Citibank -> Revolut UWAGA!
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2019 14:04:23 UTC+2 użytkownik Dominik 'Rathann'
    Mierzejewski napisał:

    > Ja do tej pory doładowywałem Revoluta przez Google Pay, gdzie mam
    > podpiętą kartę Citi. Właśnie dziś zrobiłem doładowanie za 20zł
    > i widzę je w "oczekujących na zaksięgowanie" z kwotą 20zł. Zobaczymy,
    > czy po przejściu do zaksięgowanych coś się zmieni.

    Hmmm, taki pośrednik jak GP to może być jakiś sposób.
    A jaki jest opis tej transakcji w "oczekujących"?
    Ciekawe, czy to jest analogicznie jak w curve czy - być może - w paypalu, czyli że to
    google obciąża kartę citka, a revolutowi robi przelew - albo jeszcze coś innego... W
    każdym razie karty citka nie obciąża bezpośrednio revolut, i o to chodzi.

    Citek jest fatalny, jeśli chce się czegoś więcej dowiedzieć, a nawet nie pozwala na
    wygenerowanie potwierdzenie pojedynczej transakcji KK - jak mi visa oferty nie
    chciała zwrócić ze Decathlon, to musiałem im cały wyciąg wysłać.
    A do tego moja karta platinum pojawia się w apce mobilnej jako gold ;>