  • Data: 2019-04-02 13:17:51
    Temat: Re: Citibank -> Revolut UWAGA!
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 11:34:37 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Jakoś na razie nie zrezygnowali z klienta.

    Ze mnie citek też nie, choć oprócz IF grosza nie zarobili.

    > Co do opłaty to mam kartę jeszcze od czasów nazywania jej Simple.

    No to właściwie nawet nie wiesz, jakie masz warunki.

    ping-pong na 10k miesięcznie) KK dostaje się za darmo.

    > Ale po co skoro jest Getin?

    Ja akurat tyle nie płacę, płaci głównie żona dodatkowymi - a te, oprócz ing, nie
    liczą się do zwolnień dla głównych.
    Więc z dwojga złego wolę ping-ping 10k, który zrobi się z automatu, niż konieczność 5
    pyknięć.

    > Jako, że 5 pyknięć na miesiąc potrafię zrobić w jeden dzień, to w/w karty nie są
    dla mnie (czy raczej dla Getinu) na razie żadną konkurencją.

    Oprócz możliwości płacenia można mieć jeszcze inne korzyści, bonusy na start,
    ubezpieczenia czy programy lojalnościowe. A warunki takie same.
    Nikt nie każe przy tym rezygnować z getinu, chyba że masz problem ze zdolnością.
    A KK warto mieć ze sobą zawsze dwie.
    Z getoutu masz visę - więc mc simplicity z citka byłoby dobrym uzupełnieniem. Jak nie
    chcesz telefonu to możesz mi dać ;P
    Programu poleceń nie mają niestety.

    A curve zamówiłeś?