eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia › Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    From: Jacek <k...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
    Date: Wed, 26 Dec 2007 13:27:37 +0100

    On Wed, 26 Dec 2007 01:41:46 +0100, "y" <...@...com> wrote:

    >Witajcie,
    >
    >Posta mojego dedykuje wszystkim tym, ktorzy aktualnie szukaja banku, a citi
    >rozpoczal zmasowana kampanie pozyskiwania klientow indywidualnych, wiec moze
    >i biora citi pod rozwage. Chce tu opisac moje doswiadczenia, m. in. z
    >dostepem internetowym, bo to jest rzecz, z ktora trudno sie zapoznac nie
    >uzywajac wczesniej. Dyskusja takze mile widziana.

    >2i. Brak mozliwosci dostepu do interfejsu za pomoca innej przegladarki niz
    >ie. Zero mozliwosci korzystania z konta przez przegladarke w komorce.
    >Czyzbysmy cofneli sie w czasie?

    Używam wyłącznie FireFox/Windows2k i jakoś nie zauważyłem
    jakichkolwiek problemów, raz nawet udało mi się zalogować przez
    FireFox/Ubuntu (aczkolwiek tylko sprawdziłem stan, bez wykonywania
    operacji). Dawno temu rzeczywiście CitiOnline pozwalało wyłącznie na
    wybrane wersje MSIE ale to już historia. FF używałem nawet na starym
    interfejsie.

    Pozdrawiam,

    Jacek