  • 1. Data: 2005-03-30 16:09:29
    Temat: Citibank
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    No to zalozylem konto w tym banku. DOstalem karte maestro i troche papierow
    (umowa, etc). Pytanie mam do znawcow: o co moze chodzic jak proboje sie
    zalogowac, podaje nr karty i pin do bankomatu na stronie, moge wejsc i
    zaakceptowac regulamin ale zaraz wyskakuje nastepne okienko: "Przepraszamy.
    Instrukcja nie może być wykonana. W celu uzyskania dalszej pomocy zadzwoń do
    CitiPhone." Co robie zle ? Moze trzeba odczekac jakis czas zeby uaktywnili
    to konto ?

    --
    Marcin
    Załóż konto w mBanku http://tinyurl.com/6rmr9

  • 2. Data: 2005-03-30 16:45:36
    Temat: Re: Citibank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    robie zle ? Moze
    > trzeba odczekac jakis czas zeby uaktywnili to konto ?

    Tak, dzwoniac na CitiPhone...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-03-30 16:46:18
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Nowy ----> Marcin napisał(a):

    Przecież napisali

    > W celu
    > uzyskania dalszej pomocy zadzwoń do CitiPhone.

    M.

    PS. Trzeba uaktywnic dostęp internetowy

  • 4. Data: 2005-03-30 17:13:10
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Tak, dzwoniac na CitiPhone...

    Najgorsze jest to ze tam podobno nic nie wiedza. Niech ktos napisze, co oni
    maja wcisnac na klawiaturze to zadzwonie i im powiem bo narazie to ten bank
    dla mnie sie skompromitowal :(

  • 5. Data: 2005-03-30 17:31:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Najgorsze jest to ze tam podobno nic nie wiedza. Niech ktos napisze,
    > co oni maja wcisnac na klawiaturze to zadzwonie i im powiem bo
    > narazie to ten bank dla mnie sie skompromitowal :(

    Jak to podobno nic nie wqiedza?
    Dzwoniles?
    Zadzwon na 0 801 32 2484
    wybierz polski jezyk i jak bedziesz w mnu wciasnij 0 i powiedz, ze
    chcesz uaktywnic dostep do internetu.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-03-30 17:40:47
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

> [...]
    > Zadzwon na 0 801 32 2484
    > wybierz polski jezyk i jak bedziesz w mnu wciasnij 0 i powiedz, ze chcesz

    dzwonilem :( Przed chwila gadalem z nawet sympatycznym gosciem no i
    powiedzial ze mam wlaczony dostepn przez net. Aczkolwiek jak podaje na
    stronie nr karty i pin do bankomatu to nastepnie pojawia mi sie regulamin,
    klikam na akceptuj i to okno z tekstem wyskakuje. "Przepraszamy.
    Instrukcja nie może być wykonana. W celu uzyskania dalszej pomocy zadzwoń do
    CitiPhone." W koncu powiedzial ze moze po przetworzeniu danych w nocy od
    jutra bedzie dostep aktywny. Zobaczymy. Czy ma racje ? Trzeba odczekac ?
    Troche to dziwne jak na 21 wiek :)

  • 7. Data: 2005-03-30 17:47:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > ? Trzeba odczekac ? Troche to dziwne jak na 21 wiek :)

    aaa - przywyczaj sie. To Citibank ;) Tam lokat tez nie zaloyzysz 24/h (i
    nie tylko tam ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-03-30 17:58:37
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    > aaa - przywyczaj sie. To Citibank ;) Tam lokat tez nie zaloyzysz 24/h (i
    > nie tylko tam ;)

    chodzi mi poprostu o przelew kasy z banku AIB (w Irlandii) jak najtanszym
    kosztem do polski i dlatego tam zalozylem. Podobno nie biora prowizji
    zadnych wiec przetestuje :) Aha no i musze powiedziec ze denerwowalo mnie np
    to jak uaktywnialem usluge CitiPhone :) Dzwonie na ten ich nr 0801 i mowie w
    czym rzecz. Nie mialem zadnego 6 cyfrowego numeru do tej uslugi a tam
    automat do mnie z tekstem zebym to wklepal. No to sie rozlaczylem i
    zadzwonilem na zwykla handlowa infolinie. Tam straaaaaasznie mial pani po
    wysluchaniu moich informacji ze nie posiadam tego 6 cyfrowego nr powiedziala
    ze polaczy mnie tam gdzie bede mogl sobie ustanowic w/w nr. No i polaczyla
    :) A tam tekst: wprowadz 6 cyfrowy kod :(((( 4 razy dzwonilem do nich i za
    kazdym razem mimo ze mowilem ze nie mam tego numeru to przelaczala mnie
    wlasnie tam zeby go podac :/ Ehhhhhhhh

  • 9. Data: 2005-03-30 19:45:17
    Od: K.N. <l...@o...pl>

> [...]
    >kazdym razem mimo ze mowilem ze nie mam tego numeru to przelaczala mnie

    Wpisz byle co. Przelaczy Cie do doradcy pewnie.
    Numerek ustalisz dopiero jak do Ciebie oddzwonia zdaje sie.
    Mi sie udalo za pierwszym razem to zalatwic.

    Pzdr.
    Lack

  • 10. Data: 2005-03-31 08:45:36
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII>

    Nowy ----> Marcin <.@.> w wiadomości (in msg)
    news:d2eph0$jv$1@inews.gazeta.pl napisał/a (wrote):
    > mnie np to jak uaktywnialem usluge CitiPhone :) Dzwonie na ten ich nr
    > 0801 i mowie w czym rzecz. Nie mialem zadnego 6 cyfrowego numeru do tej
    > uslugi a tam automat do mnie z tekstem zebym to wklepal. No to sie

    Skoro dostales karte, to masz tez szesciocyfrowy numer, bo wstukiwac nalezy
    wlasnie numer klienta lub numer karty.

    Daniel

    --
    "Kiedy palec wskazuje niebo, glupiec patrzy na palec."
    -- "Le Fabuleux destin d'Amelie Poulain" ("Amelia")