  • 1. Data: 2005-03-30 09:07:27
    Temat: Darmowe internetowe przelewy w ING-BSK - jadnak lipa!
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Poczta z banku:
    "Dzień dobry
    W odpowiedzi na Pana pytanie uprzejmie informuję,że promocja
    darmowych przelewów trwa do końca grudnia 2005
    Z poważaniem
    Mariola Borkowy
    ING Bank Śląski S.A."

    PS. Pewnie po tym okresie ceny skocza na 10 zl za przelew zeby ING mogl
    sobie odbic straty :-))))))))))

    TB

  • 2. Data: 2005-03-30 10:53:50
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-30, Tomasz Bednarz <t...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Mariola Borkowy
    > ING Bank Śląski S.A."
    >
    > PS. Pewnie po tym okresie ceny skocza na 10 zl za przelew zeby ING mogl
    Pisać to umiesz :) ale z czytaniem masz chyba problem. Wyraźnie napisane
    , że po 1I2006 opłata wynosi 0.5 PLN..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 3. Data: 2005-03-30 11:17:52
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]

    > Pisać to umiesz :) ale z czytaniem masz chyba problem. Wyraźnie napisane
    > , że po 1I2006 opłata wynosi 0.5 PLN..

    ze sluchaniem mam raczej problem bo hobby polegajce na wszukiwaniu kruczkow
    w przepisach ING-BSK juz dawno rzucilem ....

    a widzisz ciekawa sprawa w koncu to nie ING nabija ludzi w butelke tylko
    Kondrat swego syna .... co za ojciec!

    TB

  • 4. Data: 2005-03-30 13:26:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tomasz Bednarz <tb(usunTO)@internet.pl> wrote:
    > ze sluchaniem mam raczej problem bo hobby polegajce na wszukiwaniu
    > kruczkow w przepisach ING-BSK juz dawno rzucilem ....

    Ale tam nowe wladze w banku sa i podejscie tez inne, wiec taka rezerwa,
    chociaz usprawiedliwiona, powinna byc zmieniona na lekki optymizm ;)
    Szkoda, ze ten euronet ciagle 1 zl.

    Zadbaj o swoje pieniądze!