  • 41. Data: 2004-03-18 21:31:19
    Temat: Re: Citi zwalnia
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 20:52:19 +0100, "kriss" <r...@o...pl> wrote:

    >pokaz mi to w kodeksie

    Art. 83, par. 2
    (...) Normy pracy mogą być zmieniane w miarę wdrażania technicznych i
    organizacyjnych usparwnień zapewniających wzrost wydajności pracy.

    A w Citku normy zwane 'targetami' idą w górę, zaś jakoś technologia
    dalej ta sama - okłamać klienta.
    --
    ___________ (R)

  • 42. Data: 2004-03-18 21:31:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 20:54:08 +0100, "WD" <j...@c...barg.sv> wrote:

    >Rozumiem, że to czas przeszły ?

    Nie. Dalej uważam, że KK Citi jest sensownym produktem.
    --
    ___________ (R)

  • 43. Data: 2004-03-18 21:32:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 20:53:31 +0100, "kriss" <r...@o...pl> wrote:

    >jak mnie jakas firma nie szanuje to szukam innej, proste co? a jak chcesz to
    >zawsze mozesz sie meczyc

    Jeśli firma nie szanuje swoich pracoowników, to ni ebędzie szanowała
    klienta. Od takiej firmy lepiej trzymać się z daleka.
    --
    ___________ (R)

  • 44. Data: 2004-03-18 21:32:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 20:58:18 +0100, "WD" <j...@c...barg.sv> wrote:

    >Wiesz, od razu przypomina mi sie pewien artykuł o amerykańskich korporacjach
    >(sprzed wielu lat).
    >Konkluzja byla nastepująca: " (...) w korporacji ważniejsze od pracowników są
    >... krzesła".

    Niestety, to prawda.
    --
    ___________ (R)

  • 45. Data: 2004-03-18 22:15:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl> wrote:
    > Jeśli firma nie szanuje swoich pracoowników, to ni ebędzie szanowała
    > klienta. Od takiej firmy lepiej trzymać się z daleka.

    W takim wypadku przenosze sie znowu do Fortisa....
    Huh- ale chamy mi nie dadza znowu VC :(((

  • 46. Data: 2004-03-19 02:18:49
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Jeśli jednocześnie w innym dziale akurat szukają ludzi, a osoba, która
    > u mnie się nei sprawdza tam pasuje, to dla zaoszczędzenia kosztów
    > (odprawa + szkolenie nowego) go przenoszę.
    > A nei tak, jak w Citku - robię pokazówę i wywalam pracownika, po to
    > tylko, żeby czasem nie przyniósł firmie korzyści gdzie indziej.

    daj konmretny przyklad botroche naciagasz

  • 47. Data: 2004-03-19 02:20:19
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Jeśli firma nie szanuje swoich pracoowników, to ni ebędzie szanowała
    > klienta. Od takiej firmy lepiej trzymać się z daleka.

    nie uogolniaj bo to bledne zalozenie a brak szasunku to juz kwestia managera
    a nie firmy

  • 48. Data: 2004-03-19 02:21:28
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > To malutko :)

    na pewno nie moge rownasc sie z taka alfa i omega jak ty :p
    uwazaj bo wszystkie rozumy pozjadasz :)

  • 49. Data: 2004-03-19 02:22:44
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

> [...]
    > organizacyjnych usparwnień zapewniających wzrost wydajności pracy.
    >
    > A w Citku normy zwane 'targetami' idą w górę, zaś jakoś technologia

    zdecydowanie mylisz fakty i w takim wypadku mozesz o to oskarzyc 89 proc
    firm w polsce

  • 50. Data: 2004-03-19 11:46:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 19 Mar 2004 03:18:49 +0100, "kriss" <r...@o...pl> wrote:

    >daj konmretny przyklad botroche naciagasz

    Dział aktywacji i małe i średnie przedsiębiorstwa.
    JAk chcesz nazwiska, to na priva.
    --