  • 30. Data: 2004-03-18 19:36:37
    Temat: Re: Citi zwalnia
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 18:10:49 +0100, "kriss" <r...@o...pl> wrote:

    >o tej polityce wiem bardzo duzo jak i o innych w innyh firmach

    Znaczy ile wiesz?
    --
    ___________ (R)

  • 32. Data: 2004-03-18 19:36:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 18:28:04 +0100, "kriss" <r...@o...pl> wrote:

    >a ja nie mam zamiaru nikogo bronic bo jak mi sie cos nie podoba to po prostu
    >to zmieniam ;)

    Znaczy, podoba Ci się polityka kadrowa Citka. Na przykład podnoszenei
    norm, co jest zresztą łamaniem kodeksu pracy?
    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2004-03-18 19:52:19
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Znaczy, podoba Ci się polityka kadrowa Citka. Na przykład podnoszenei
    > norm, co jest zresztą łamaniem kodeksu pracy?

    pokaz mi to w kodeksie

  • 34. Data: 2004-03-18 19:52:35
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Znaczy ile wiesz?
    2kg

  • 35. Data: 2004-03-18 19:53:31
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > POwiedz, musisz kłamać, żeby nie wyszło, że pracujesz w firmie, co to
    > nikogo nie szanuje?

    jak mnie jakas firma nie szanuje to szukam innej, proste co? a jak chcesz to
    zawsze mozesz sie meczyc

  • 36. Data: 2004-03-18 19:54:08
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka-org.pl> napisał:

    > On Thu, 18 Mar 2004 18:13:54 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    >
    > Jedynie jednego, jedyniego produktu Citka.

    Rozumiem, że to czas przeszły ?

  • 37. Data: 2004-03-18 19:54:59
    Od: "kriss" <r...@o...pl>

    > Żadną teorię. To praktyka.
    > I jakoś u siebie w firmie jak ktoś mi na danym stanowisku się nie
    > sprawdza, to najpierw patrzę, gdzie może się sprawdzić. A nie tak, że
    > u mnie się nei sprawdza, to mu kopa w d... i po cichu się dogadam z
    > innymi, żeby czasem go nei przyjęli, choć by im pasował.

    jesli twoim celem jest redukcja kosztow poprzez redukcje stanowisk (bardzo
    wiele bankow musialo to zrobic) to zwalniasz etat a nie tworzysz nowy

  • 38. Data: 2004-03-18 19:58:18
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka-org.pl> napisał:
    > POwiedz, musisz kłamać, żeby nie wyszło, że pracujesz w firmie, co to
    > nikogo nie szanuje?

    Wiesz, od razu przypomina mi sie pewien artykuł o amerykańskich korporacjach
    (sprzed wielu lat).
    Konkluzja byla nastepująca: " (...) w korporacji ważniejsze od pracowników są
    ... krzesła".

    --
    Witek

  • 39. Data: 2004-03-18 21:27:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 20:52:35 +0100, "kriss" <r...@o...pl> wrote:

    >2kg

    To malutko :)
    --
    ___________ (R)

  • 40. Data: 2004-03-18 21:28:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004 20:54:59 +0100, "kriss" <r...@o...pl> wrote:

    >jesli twoim celem jest redukcja kosztow poprzez redukcje stanowisk (bardzo
    >wiele bankow musialo to zrobic) to zwalniasz etat a nie tworzysz nowy

    Jeśli jednocześnie w innym dziale akurat szukają ludzi, a osoba, która
    u mnie się nei sprawdza tam pasuje, to dla zaoszczędzenia kosztów
    (odprawa + szkolenie nowego) go przenoszę.
    A nei tak, jak w Citku - robię pokazówę i wywalam pracownika, po to
    tylko, żeby czasem nie przyniósł firmie korzyści gdzie indziej.
    --