  • 1. Data: 2004-03-13 12:33:56
    Temat: Zagraniczny Bank coś w stylu Mbanku
    Od: "Frangle3s" <n...@o...pl>

    witam
    czy ktos wie czy jest jakiś zagraniczny Bank cos w stylu Mbanku ?

    głównie chodzi mi o założenie konta bankowego i pełny dostęp z internetu ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2004-03-13 12:45:30
    Temat: Re: Zagraniczny Bank coś w stylu Mbanku
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    Użytkownik "Frangle3s" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > czy ktos wie czy jest jakiś zagraniczny Bank cos w stylu Mbanku ?
    >
    > głównie chodzi mi o założenie konta bankowego i pełny dostęp z internetu ?
    >
    > pozdr.

    chodzi Ci tylk o założenie konta bankowego i pełny dostęp z internetu
    czy tez o brak oplat za prowadzenie

    bo ten pierwszy warunek to spelnia wiele a drugi to chyba zaden

    PiotR

  • 3. Data: 2004-03-14 07:50:38
    Od: "Frangle3s" <n...@o...pl>

    witam

    no najlepiej by było też gdyby miał małe opłaty za prowadzenie konta

    potrzebne mi te konto najlepiej w niemcach bo chciałbym zacząć handlowac na
    ebayu i jest problem z kupowaniem rzeczy bo żebysie zarejestrować do
    sprzedaży trzeba podac albo konto albo kartę kredytową - takiej nie mam i
    narazie chyba nie będe miał i wgre wchodzi konto raczej

    w polsce handluje na allegro i mam konto w mbanku i słuzy mi głównie na
    wpłaty od klientów i jeżeli cos zakupie to robie przelew też z tego konta

    żadne papiery mi do domu nie przychodzą i mam pełną kontrole nad kontem z
    netu czy sa wpłaty czy nie

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-03-14 15:15:43
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    > witam
    >
    > no najlepiej by było też gdyby miał małe opłaty za prowadzenie konta

    poszukaj w archiwum - bylo
    albo sam zakladasz konto podczas wizyty w Niemczech albo przez
    notariusza potwierdzona kserokopia paszportu

    lecz ponizej 2,99 euro/miesiec to chyba nie znajdziesz

    PiotR

  • 5. Data: 2004-03-15 11:54:50
    Od: "Frangle3s" <n...@o...pl>

    prosze jednak o podanie jakis banków bo nic nie znalazłem

    pozdrawiam
    bardzo dziekuję za ewentualną pomoc

  • 6. Data: 2004-03-16 12:32:12
    Od: "Kamil" <i...@o...pl>

    Witam,

    Ja rowniez dolaczam sie do prosby kolegi, prosze o przeslanie jakis linkow, a
    moze ktos korzysta z takiego konta w niemczech i moze wymienic sie
    doswiadczeniami, mysle ze wiele osob jest takimi wiadomosciami zainteresowane.

    Ps. A znacie moze jakies niemieckie systemy autoryzacji transakcji on-line przy
    zakupach na stronie www

    Pozdrawiam: Kamil

  • 7. Data: 2004-03-16 18:52:29
    Od: "OLI" <a...@g...pl>

    > albo sam zakladasz konto podczas wizyty w Niemczech

    no nie wiem czy to tak latwo. ja studiuje w niemczech i warunkiem otwarcia
    konta (citibank) bylo pozwolenie na pobyt wydane w monachium zreszta, wiza
    wjazdowa nie jest uznawana.

    pozdrowienia,
    OLI

  • 8. Data: 2004-03-16 21:20:04
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    Użytkownik "Kamil" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze ktos korzysta z takiego konta w niemczech i moze wymienic sie
    > doswiadczeniami, mysle ze wiele osob jest takimi wiadomosciami

    Nie pamietam
    ale bylo kiedys na grupie opisane jak ktos zakladal w jakims szwajcarskim
    banku (co mial cos wspolnego z zoltym kolorem) i w jakims niemieckim
    banku, chyba niemiecka poczta tez jakies konta prowadzi

    Piotr

  • 9. Data: 2004-04-09 08:16:19
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    > ale bylo kiedys na grupie opisane jak ktos zakladal w
    > jakims szwajcarskim banku

    Moze to ten?
    https://www.postfinance.ch
    ale to nie bylem ja wiec nie pytajcie o detale.

    --
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.