  • 1. Data: 2004-03-12 23:11:53
    Temat: VW zdechl u mnie czy u Wszystkich?
    Od: "hobo" <h...@p...onet.pl>

    Jak wyzej

  • 2. Data: 2004-03-12 23:32:19
    Temat: Re: VW zdechl u mnie czy u Wszystkich?
    Od: "User" <b...@a...net.pl>

    hobo wrote:
    > Jak wyzej

    U mnie też leży. Pewnie nam kasę przelewają, bo nawet przez telefon nie
    można się zalogować :((
    Pozdrawiam PePe

  • 3. Data: 2004-03-13 09:21:41
    Temat: Normalka
    Od: z...@p...onet.pl

    > U mnie też leży. Pewnie nam kasę przelewają, bo nawet przez telefon nie
    > można się zalogować :((

    Zauważyłem, że w okolicach północy mają chyba rutynową transakcję, dlatego ich
    serwery są zajęte.

    Wniosek: Starajmy się unikać potrzeby korzystania z banku w TYM właśnie czasie.

  • 4. Data: 2004-03-13 10:15:55
    Temat: Re: Normalka
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zauważyłem, że w okolicach północy mają chyba rutynową transakcję, dlatego
    ich
    > serwery są zajęte.

    Co to 'rutynowa transakcja' ??

    Secundo: nie mają przetwarzania nocnego, które uniemożliwia zalogowanie.
    Jeśli nie można się zalogować, znaczy, że coś jest nie tak. Podczas
    przetwarzania nie można odświeżyć salda i na tym niedogodności powinny się
    kończyć.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 5. Data: 2004-03-13 12:35:36
    Od: z...@p...onet.pl

    > Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ich
    >
    > Co to 'rutynowa transakcja' ??

    Tego nie wiem. Pytanie raczej do VW :)

    > Secundo: nie mają przetwarzania nocnego, które uniemożliwia zalogowanie.
    > Jeśli nie można się zalogować, znaczy, że coś jest nie tak.

    No to co? Chyba nie Trolle rozrabiają w systemie VW ;)

    > Podczas przetwarzania nie można odświeżyć salda i na tym niedogodności
    > powinny się kończyć.

    Nie znam na tyle ich systemu, by dyskutować na ten temat :)
    Tak czy owak, wniosek mój z poprzedniego mego wpisu nadal podtrzymuję :)

  • 6. Data: 2004-03-13 12:53:11
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hobo" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak wyzej

    Przed chwilą sprawdziłem , dalej nie można się zalogować.

    Pozdr.