  • 1. Data: 2014-05-29 09:29:26
    Temat: Citi - zmiany dla KK MC World
    Od: luc <b...@g...de>

    Takie coś w systemie mi się pokazało:

    =============
    Ważne! Informacja dla posiadaczy Karty Kredytowej Citibank MasterCard World.
    Przypominamy, że z dniem 2 czerwca 2014 r. ulega zmianie wartość punktowa
    nagród oferowanych w ramach Katalogu Nagród dla Karty Kredytowej Citibank
    MasterCard World.
    Aktualna wersja Katalogu zostanie opublikowana 2 czerwca 2014 r. na stronie
    internetowej www.online.citibank.pl/world. Pozostałe zniżki i korzyści
    Karty Kredytowej Citibank MasterCard World nie zmieniają się.
    =============

    Ktoś coś wie na ten temat? W sumie za te punkty biorę bilety do kina. Czy teraz będą
    droższe/tańsze?

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2014-05-31 05:05:51
    Temat: Re: Citi - zmiany dla KK MC World
    Od: m...@g...com

    A ja np. doładowania playa kupuję - i nie wiadomo, czy przed 2 czerwca kupować na
    zapas, czy nie. Nowe ceny publikują w dniu, od którego już obowiązują - żenada.

    M.

  • 3. Data: 2014-05-31 09:59:13
    Od: b...@g...com

    Nie liczyłbym na korzystniejsze warunki. Lepiej zrób zapasy doladowań.

  • 4. Data: 2014-05-31 12:46:53
    Od: m...@g...com

    W dniu sobota, 31 maja 2014 09:59:13 UTC+2 użytkownik b...@g...com napisał:
    > Nie liczyłbym na korzystniejsze warunki. Lepiej zrób zapasy doladowań.

    A one mają nieograniczony czas ważności?

    M.

  • 5. Data: 2014-06-02 08:18:40
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu sobota, 31 maja 2014 12:46:53 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:

    > A one mają nieograniczony czas ważności?

    Bodajze miesiac

    --
    pozdr.
    ls

  • 6. Data: 2014-06-02 12:22:50
    Od: luc <b...@g...de>

    Rzutem na taśmę udało mi się wymienić moje punkty na vouchery wg starych
    przeliczników. A nowe będą takie, że np. dotychczasowy bilet do kina 2D za 450 będzie
    kosztował 540 punktów. Czyli oferta pogorszona o 20%...
    Jak żyć?

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2014-06-02 12:47:18
    Od: Krzysiek <s...@h...pl>

    W dniu 2014-06-02 12:22, luc pisze:
    > A nowe będą takie, że np. dotychczasowy bilet do kina 2D za 450 będzie kosztował
    540 punktów. Czyli oferta pogorszona o 20%...

    Nie wiem skąd ta wiedza, bo zmiany są już widoczne i akurat bilety do
    kina oraz kody Play pozostały bez zmian, a podrożał o 20% cashback.

  • 8. Data: 2014-06-02 12:53:39
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 2 czerwca 2014 12:47:18 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:

    > Nie wiem skąd ta wiedza, bo zmiany są już widoczne i akurat bilety do
    >
    > kina oraz kody Play pozostały bez zmian, a podrożał o 20% cashback.

    w e-sklepie za punkty są jeszcze stare stawki ale na
    http://www.online.citibank.pl/world/#/katalog_nagrod
    /merlin jest już nowa wersja i np. bony wartości 100PLN podrożały z 2500 do 3000
    punktów.

    podobnie z kinem itp

  • 9. Data: 2014-06-02 13:11:28
    Od: luc <b...@g...de>

    540 punktów. Czyli oferta pogorszona o 20%...

    > Nie wiem skąd ta wiedza, bo zmiany są już widoczne i akurat bilety do
    >
    > kina oraz kody Play pozostały bez zmian, a podrożał o 20% cashback.

    Dobrą godzinę temu konsultant na infolinii mi podał taką wersję. Wtedy jeszcze nie
    widziałem w systemie nowych stawek.

    pzdrwm
    luc