  • Data: 2020-12-01 07:31:52
    Temat: Re: Citi wymusza ...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil Jońca" napisał w wiadomości grup

    > Tzn "sie nie uwaza" czy "banki odkryly, ze maja z tego wymuszania
    > wiecej roboty i wiecej niezadowolonych klientow" ?

    Wygląda na to, że wymuszanie zmian haseł powoduje, że większość ludzi
    zaczyna te hasła w prosty sposób 'generować" (dodając kolejne numerki,
    numer miesiąca, itp) co powoduje że są jednak łatwiejsze do zgadnięcia.

    KJ

    https://niebezpiecznik.pl/post/wymuszanie-zmiany-has
    el-nie-zawsze-korzystne-dla-bezpieczenstwa/
    https://sekurak.pl/czy-nalezy-wymuszac-okresowa-zmia
    ne-hasel-mamy-chyba-ostateczne-rozwiazanie-problemu/