eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti wymusza instalację aplikacji do autoryzacji płatności kartą w internecie - koniec sms › Re: Citi wymusza instalację aplikacji do autoryzacji płatności kartą w internecie - koniec sms
  • Data: 2020-12-02 14:46:52
    Temat: Re: Citi wymusza instalację aplikacji do autoryzacji płatności kartą w internecie - koniec sms
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, December 1, 2020 at 4:27:28 PM UTC+1, Michal Jankowski wrote:
    > Na razie podwinęli ogon. :)
    >
    > I mam nadzieję, że komuś tam gorąco koło dupy i że w drugim podejściu
    > nie będzie już tak, że "niektórych transakcji", ale których niektórych,
    > to nie powiemy, próbujcie sobie.

    Zainstalowałem i okazuje się, że użytkownik
    - nie może w żaden normalny sposób wyjść z aplikacji (trzeba przerwać ją z poziomu
    Androida, bo inaczej "widoczek" okupuje ekran a.m.u.)
    - musi się zgodzić na dostęp aplikacji do telefonu, bo inaczej nie skonfiguruje apki
    - w kółko domaganie się zmiany ustawień, ale co gorsza tak samo jest jak się potem
    zablokuje!

    A ja nie potrzebuję, aby mnie apka sama łączyła z konsultantem (a to jedyne
    uzasadnienie). I tak by pewnie nic nie działało - jak to zrobiłem dla innego banku,
    to i tak musiałem potem dzwonić, wprowadzać kody z klawiatury i odpowiadać na
    pytania, bo mimo, że miałem być zweryfikowany przez aplikację, to jednak nie byłem
    ;-)

    witrak()