    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - reklamacji od zadluzonych nie przyjmujemy
    Date: Thu, 26 Jul 2007 23:32:32 +0200

    <q...@g...pl> wrote in message
    news:1185481222.101459.123880@k79g2000hse.googlegrou
    ps.com...

    > Okazuje sie, ze wraz z wymiana karty zmienil sie numer rachunku na
    > ktory powinienem wplacac pieniadze. Nikt jednak mnie o tym nie
    > poinformowal choc bylo kilka okazji - informacja mogla znalezc sie w
    > korespondencji powitalnej, ktora przyszla z nowym plastikiem, mogl o
    > tym wspomniec konsultant przy aktywacji nowej karty....

    Cos pokreciles. Nowy numer rachuku jest na wyciagu, a razem w jego wyslaniem
    jest wysylany sms o tym, zeby pamietac o zmianie rachunku. Tak bylo w moim
    przypadku. Pieniadze nie gna i wystarczy zadzwonic na CP i poprosic o
    przeksiegowanie. Ja tak mialem kiedys gdy wymienialem karte w innym banku i
    zaoferowali mi splate innej karty wskalalem rachunek jednej z kart Citi,
    oczywiscie w miedzyczasie przyszedl termin splaty, wiec powstalo pozniej
    saldo dodatnie. po jednym telefonie zostalo przeksiegowane na rachunej
    drugiej karty.

    MK